Google Görüntülü Reklam Ağı Hizmetinizde
21 Haziran 2010 Pazartesi

Geçtiğimiz yıl boyunca görüntülü reklamcılığa yatırım yapmaya odaklandık ve Google üzerinden görüntülü reklam kampanyaları yayınlayan reklamveren sayısındaki artışta büyük bir ivme kazandığını gördük. Yeni özellikler ile hedefleme seçeneklerini ve daha hassas ölçüm araçlarını kullanıma sunduk. Görüntülü reklam veren kullanıcılarımıza reklam yayınlayacakları daha fazla alan açmak amacıyla, bir milyondan fazla sitenin yer aldığı reklam ağımıza daha fazla yayıncı sitesi (Google AdSense ve DoubleClick Dijital Pazarlama üzerinden) ekledik. Sunduğumuz İçerik Ağı ve görüntülü medya olanaklarının reklamverenler ve ajanslar için daha anlaşılır olmasını sağlamak amacıyla, tüm bu Google reklam mülklerini içine alan yeni bir kavram oluşturuyoruz: Google Görüntülü Reklam Ağı.
Google Görüntülü Reklam Ağı, Google Finans, Gmail, Google Haritalar, Blogger gibi Google mülklerinin yanı sıra Web, video, oyun ve mobil cihazlar alanındaki bir milyondan fazla görüntülü reklamcılık iş ortağı (görüntülü reklamcılık iş ortaklarımız, metin reklama ve/veya görüntülü reklama izin veren tüm AdSense ve DoubleClick Ad Exchange iş ortağı sitelerimizi kapsamaktadır) dahil olmak üzere, reklamverenlerin Google üzerinden reklam satın alabilecekleri tüm siteleri (arama siteleri dışında) içine alacak. Google Görüntülü Reklam Ağı, reklamverenlerin yaratıcılıklarını özgür bırakmasına ve tüm Web’deki tüketicilerin ilgisini çekmesine olanak verecek şekilde tüm reklam biçimlerine (metin, resim, video reklamlar ve zengin medya içeren reklamlar) yer vermektedir.
Reklamverenler, Google Görüntülü Reklam Ağı’nda AdWords açık artırma temelli sistemimiz üzerinden istedikleri reklam yerleşimleri için teklif vererek, örneğin Google Finans’ta Google hesap ekibinden yardım alarak rezervasyonlar yoluyla reklam satın alabilir. Bu, reklamverenlerin söz konusu mülklerde reklam satın alırken her zaman başvurdukları yöntemle de uyumludur.
Önümüzdeki haftalarda, AdWords arayüzünde bu yeni terimi yansıtan bir değişikliği fark edeceksiniz. Daha önce Google İçerik Ağı’ndan bahsedildiğini görmüş olabileceğiniz yerlerde Google Görüntülü Reklam Ağı ifadesini göreceksiniz. Ayrıca, Google Görüntülü Reklam Ağı’nda yer alan siteleri ve yararlanabileceğiniz olanakları tanıtan yeni bir web sitesini de hizmete sunduk.
En iyi görüntülü reklamcılık çözümlerini sunmak üzere büyük çaba gösteriyoruz ve reklamverenlerin hedeflerine ulaşmasına yardımcı olacak yeni özellikleri Google Görüntülü Reklam Ağı’nda kullanıma sokmak için sabırsızlanıyoruz.
Google Görüntülü Reklam Ağı, Google Finans, Gmail, Google Haritalar, Blogger gibi Google mülklerinin yanı sıra Web, video, oyun ve mobil cihazlar alanındaki bir milyondan fazla görüntülü reklamcılık iş ortağı (görüntülü reklamcılık iş ortaklarımız, metin reklama ve/veya görüntülü reklama izin veren tüm AdSense ve DoubleClick Ad Exchange iş ortağı sitelerimizi kapsamaktadır) dahil olmak üzere, reklamverenlerin Google üzerinden reklam satın alabilecekleri tüm siteleri (arama siteleri dışında) içine alacak. Google Görüntülü Reklam Ağı, reklamverenlerin yaratıcılıklarını özgür bırakmasına ve tüm Web’deki tüketicilerin ilgisini çekmesine olanak verecek şekilde tüm reklam biçimlerine (metin, resim, video reklamlar ve zengin medya içeren reklamlar) yer vermektedir.
Reklamverenler, Google Görüntülü Reklam Ağı’nda AdWords açık artırma temelli sistemimiz üzerinden istedikleri reklam yerleşimleri için teklif vererek, örneğin Google Finans’ta Google hesap ekibinden yardım alarak rezervasyonlar yoluyla reklam satın alabilir. Bu, reklamverenlerin söz konusu mülklerde reklam satın alırken her zaman başvurdukları yöntemle de uyumludur.
Önümüzdeki haftalarda, AdWords arayüzünde bu yeni terimi yansıtan bir değişikliği fark edeceksiniz. Daha önce Google İçerik Ağı’ndan bahsedildiğini görmüş olabileceğiniz yerlerde Google Görüntülü Reklam Ağı ifadesini göreceksiniz. Ayrıca, Google Görüntülü Reklam Ağı’nda yer alan siteleri ve yararlanabileceğiniz olanakları tanıtan yeni bir web sitesini de hizmete sunduk.
En iyi görüntülü reklamcılık çözümlerini sunmak üzere büyük çaba gösteriyoruz ve reklamverenlerin hedeflerine ulaşmasına yardımcı olacak yeni özellikleri Google Görüntülü Reklam Ağı’nda kullanıma sokmak için sabırsızlanıyoruz.
Esra Öğücü, Google AdWords Ekibi tarafından yayınlanmıştır.
Hiç yorum yok :
Yorum Gönder
İlginize teşekkürler!
Bu yazı ile ilgili olmayan ve uygun bulunmayan yorumları yayınlamama hakkını saklı tutuyoruz.
Burada okuduğunuz yorumlar okuyucularımıza aittir.