Google İçerik Ağı'nda Görüntüleme Dönüşümü Raporu Duyurusu
2 Ekim 2009 Cuma
Google İçerik Ağı'nda Görüntüleme Dönüşümü Raporu Duyurusu
Bu yılın başlarında, Google İçerik Ağı'ndaki görüntülü reklam kampanyalarına ilişkin dönüşüm ölçümünü geliştirme planlarımızdan bahsetmiştik. Bugün, görüntülü reklam kampanyalarınızın değerini daha iyi ölçmenize yardımcı olmak üzere, Görüntüleme dönüşümü raporu adlı yeni bir Google İçerik Ağı özelliğini duyurmaktan memnuniyet duyuyoruz.
Görüntülü reklamlar marka farkındalığını artırma ve satın alma düşüncesini ortaya çıkarma konusunda etkilidir. Görüntüleme dönüşümü raporuyla, reklamınızın göründüğü ancak anında tıklanmadığı durumlarda görüntülü reklam kampanyalarının etkisini daha iyi ölçebilirsiniz. Daha açık olarak ifade edersek, Görüntüleme dönüşümü raporu, görüntülü reklamınızın yayınlandığı ancak hiç tıklama oluşturmadığı 30 günlük süre boyunca gerçekleşen dönüşüm sayısını ölçer.
Görüntüleme dönüşümü raporunu kullanarak, Google İçerik Ağı kampanyalarınızın performansını diğer görüntülü reklam kampanyalarınızın performansıyla daha kolay bir biçimde karşılaştırabilirsiniz. Bu özellik ayrıca, en iyi nasıl ve nerede reklam verebileceğinizi, görüntülü reklam kampanyalarınızı nasıl en iyi biçimde optimize edebileceğinizi ve hepsinden önemlisi, reklam bütçenizi nasıl daha etkin bir biçimde kullanacağınızı belirlemenize de yardımcı olur.
Görüntüleme dönüşümü raporunun nasıl çalıştığını şu örnekte görebilirsiniz: Çevrimiçi olarak evcil hayvan yemi sattığınızı ve sitenizin bülten kayıt bölümündeki ve alışveriş sepeti "Teşekkür ederiz" sayfalarınızdaki dönüşümlerini ölçtüğünüzü varsayalım. Bir kullanıcı görüntülü reklamınızı görür, tıklamaz ancak sonraki 30 gün içinde sitenizi yeniden ziyaret ederek e-posta bültenine kaydolur ve birkaç düzine organik kedi maması satın alırsa, AdWords Kampanyalar sekmenizde raporlanan iki Görüntüleme dönüşümü görürsünüz.
Bugünden itibaren, AdWords'te Kampanyalar sekmesini ziyaret edip isteğe bağlı Görüntüleme dönüşümü raporu sütununu etkinleştirebilirsiniz. Kampanyalarınızda Görüntüleme dönüşümü raporunu çalıştırmak için AdWords Dönüşüm İzleme 'nin yüklü olması gerekir.
Google İçerik Ağı'nda Görüntüleme dönüşümü raporunu kullanmayla ilgili daha fazla bilgi edinmek için Yardım Merkezini ziyaret edebilirsiniz. Bu özelliğin, kampanyalarınızla ilgili daha önemli bilgiler elde etmenize ve görüntülü reklam kampanyalarınızdan en iyi şekilde yararlanmanıza yardımcı olacağını umuyoruz.
Hiç yorum yok :
Yorum Gönder
İlginize teşekkürler!
Bu yazı ile ilgili olmayan ve uygun bulunmayan yorumları yayınlamama hakkını saklı tutuyoruz.
Burada okuduğunuz yorumlar okuyucularımıza aittir.