Hazırlayan: Jon Diorio, Ürün Yöneticisi, Adwords
Yayınlayan: Efe Kandemir, Adwords Uzmanı

Birçok pazarlamacı için, çevrimdışı dönüşümleri bu dönüşümleri tetikleyen anahtar kelimeler ve reklamlarla ilişkilendirmek için gerekli teknoloji ve ölçekle başa çıkmak zor bir iş olabilir. Çoğu zaman, farklı kaynaklardan toplanan verileri kullanarak veya hiç veri olmadan önemli kararlar vermek zorunda kalırlar ve bu AdWords kampanyalarının gerçek değerini anlamayı zorlaştırabilir.

Bu nedenle AdWords Conversion Import for Salesforce'u tanıtıyoruz. AdWords Conversion Import for Salesforce, AdWords ve müşteri ilişkileri yönetimi (CRM) verilerinizi manuel olarak uzlaştırmanıza gerek olmadan çevrimiçi AdWords tıklamalarınızdan kaynaklanan çevrimdışı dönüşümlerinizin değerini ölçer.

İşleyiş şekli

AdWords ve Salesforce hesaplarınızı bağladıktan sonra, "potansiyel müşteri uygunluğu" veya "satış yapıldı" gibi önemli kilometre taşlarından hangilerini dönüşüm olarak izlemek istediğinizi seçebilirsiniz. Bir kullanıcı reklamınızı tıklayıp web sitenizi ziyaret ettiğinde, web siteniz ziyaretçinin hangi reklamı tıkladığını web sitenize söyleyen benzersiz bir Google tıklama kimliği yakalar. Bu ziyaretçi web sitenizde bir potansiyel müşteri formu gönderirse, web siteniz tıklama kimliğini Salesforce'a gönderir ve kimlik burada ilişkili potansiyel müşteri ve gelecekteki satış fırsatlarıyla birlikte saklanır.

AdWords, satış dönüşüm huninizde reklam tıklamalarından kaynaklanan yeni önemli kilometre taşları kaydedip kaydetmediğinizi öğrenmek için düzenli olarak Salesforce hesabınızı kontrol eder. Kaydettiyseniz, AdWords bu kilometre taşlarını AdWords dönüşümleri olarak sayar.

İngiltere'nin en büyük İnsan Kaynakları, İş Hukuku ve Sağlık Güvenliği uzmanları olan Peninsula şöyle diyor: "AdWords Conversion Import for Salesforce ile, artık daha iyi potansiyel müşteri getiren anahtar kelimeleri kolayca görebiliyoruz. Bu, çalışmalarımızı doğru alanlarda odaklamamızı ve bütçemizden daha iyi yararlanmamızı sağladı. Bu özelliği kullanmaya başladığımızdan bu yana, bütçelerimizi yeniden ayırmanın ve üst konumlardaki kötü performans gösteren anahtar kelimeler için verdiğimiz teklifleri düşürmenin sonucunda olası satış başına maliyette %11 azalma sağladık."
Önemli tıklamalara odaklan

AdWords Conversion Import for Salesforce ile, satış etkinliklerinizin daha kapsamlı bir görünümünü ve teklifleriniz ile bütçelerinizi daha etkili bir şekilde ayarlama olanağını elde edersiniz. Örneğin, yüksek kaliteli potansiyel müşteriler getiren anahtar kelimelere verdiğiniz teklifleri artırabilir veya tıklama aldığı halde fırsatla sonuçlanmayan reklamları duraklatabilirsiniz. Bu, mevcut bütçelerinizi daha akıllıca kullanmanıza ve reklam stratejinizi daha iyi performans için optimize etmenize olanak sağlar.

Daha fazla bilgi

AdWords Yardım Merkezi'ni ziyaret ederek AdWords Conversion Import for Salesforce hakkında daha fazla bilgi edinebilirsiniz. Bu çözüm, önümüzdeki birkaç ay boyunca yalnızca davetiyeyle kullanılabilir ve bu yılın ilerleyen günlerinde tüm reklamverenlerin kullanımına sunulacaktır. Tüm reklamverenler için kullanılabilir hale gelmeden önce bir davetiye istemek için, lütfen Google Satış temsilcinize başvurun veya buradan bilgilerinizi gönderin.