Hazırlayan: Vishal Goenka, Kıdemli Ürün Yöneticisi, AdWords
Yayınlayan: Efe Kandemir, Adwords Uzmanı

Hesap performansını geniş ölçekte izlemekten hesaplar arası kampanya değişiklikleri yapmaya kadar, yönetici hesapları, tecrübeli AdWords reklamverenlerinin birçoğunun daha kısa sürede daha fazla işlem yapmasına yardımcı olur. Daha bilgilendirici raporlar sağlamak ve yeniden pazarlama çalışmalarınızı ölçeklendirmek için yönetici hesaplarına iki yeni özellik ekliyoruz: Google Analytics hesabı bağlama özelliği ile yeniden pazarlama etiketini ve listesini paylaşma özelliği.
Verilerinize tek bir bağlantıyla erişin
Artık AdWords'te Hesap Ayarları'ndaki kurulum sihirbazını kullanarak Google Analytics veya Google Analytics Premium hesabınızı doğrudan AdWords yönetici hesabınıza bağlayabilirsiniz. Hesapları bağlamaya yönelik bu basit iş akışı, Google Analytics ve AdWords hesaplarınızın her birini tek tek ihtiyacını ortadan kaldırır.


Hedefleri, web sitesi metriklerini, yeniden pazarlama listelerini veya diğer verileri Google Analytics'ten içe aktarırken bu işlemi bir kez yapmanız artık yeterli olacaktır. Yönetici hesabınıza yeni bir AdWords hesabı eklediğinizde, bu AdWords hesabı aynı Analytics mülklerine otomatik olarak bağlanır.
Bu özellikler zamandan tasarruf etmenizi sağlar. Böylece, kampanyalarınızı optimize etmeye odaklanabilirsiniz. Google Analytics hesabınızı yönetici hesabınıza bağlamayla ilgili daha fazla bilgiyi AdWords Yardım Merkezi'nde bulabilirsiniz.
Yeniden pazarlama stratejinizi ölçeklendirin
Birçok reklamveren, Görüntülü reklamcılıkta yeniden pazarlama, Arama Ağı reklamlarına yönelik yeniden pazarlama listeleri ve benzer kitleler yardımıyla müşterilerle yeniden etkileşimde bulunarak ve yeni kullanıcılar bularak büyük başarı elde etmektedir. Yönettiğiniz AdWords hesaplarındaki bu çalışmaları ölçeklendirmede yardımcı olması için artık yeni "Kitleler" görünümünü kullanarak yeniden pazarlama listelerini doğrudan yönetici hesabınızda oluşturma ve paylaşma seçeneğine sahipsiniz (Google Analytics veya Müşteri Eşleştirme'den içe aktarılan tüm listeler dahil).
Ayrıca, yönetici düzeyinde bir yeniden pazarlama etiketi kullanarak yeniden pazarlama listeleri oluşturabilir ve bu listeleri yönetilen hesaplarınızda kullanabilirsiniz. Bu sayede web sitenizi yeniden etiketleme ve her bir AdWords hesabında birden fazla listeyi yönetme ihtiyacı ortadan kalkar. Yönetilen hesaplarınızdan herhangi birinde kendine ait listeler varsa, bu listeler diğer yönetilen hesaplarınızda da kullanıma sunulabilir.
Bu özellikler, yeniden pazarlama stratejinizi her zamankinden daha kolay ve hızlı bir şekilde uygulamaya geçirmenizi sağlar. Yeniden pazarlama etiketlerini ve listelerini paylaşmayla ilgili daha fazla bilgiyi AdWords Yardım Merkezi'nde bulabilirsiniz.