Hazırlayan: Efe Kandemir, AdWords Uzmanı Yayınlayan: Batu Okçuoğlu, AdWords Uzmanı 

City Bus Simulator oyunu Google Adwords kullanarak yüksek miktarda indirme sayısına ulaştı. Kampanyaların hedefi olarak oyunun çıkışından itibaren Google Play listelerinin üst sıralarına ulaşmak amaçlandı.

Screen Shot 2015-08-11 at 1.32.36 PM.png
“Adwords ile çalışmaya başladıktan sonra yayınlama stratejimin kayıp parçasını bulduğumu fark ettim. Profesyonel Adwords ekibi ile beraber hazırladığımız kampanya sayesinde 4 ayda City Bus Simulator’de 3 milyona yakın indirmeye ulaşıldı. Bu kampanyadan sonra Adwords, yayınlama stratejilerim arasında vazgeçilmez olarak yerini aldı.” 

- Halim Öztürk, Bağımsız Oyun Geliştirici Angel Speed

Screen Shot 2015-08-11 at 1.33.00 PM.png

Geçmiş: Simülasyon tipi oyun severleri hedefleyen City Bus Simulator, Angel Speed tarafından geliştirildi

Hedef: Oyunun çıkışından hemen sonra yüksek indirme sayılarıyla Google Play listelerinde üst sıralara çıkma hedeflendi

Yaklaşım: Görüntülü Reklam Ağı’nda (AdMob ) mobil uygulama indirme reklamları oluşturuldu

Sonuç: Oyun, çıktıktan hemen sonra hedeflenen ülkelerde Google Play listelerinde üst sıralara yükseldi. Yaklaşık 40 günde 1 milyonun üzerinde indirme sayısına ulaştı

Mobil uygulamalarınızı Adwords ile tanıtmak için Adwords yardım merkezindeki Mobil Uygulamanızı Tanıtma adlı makalemizi inceleyerek daha fazla bilgi edinebilirsiniz.