Hazırlayan: Sven Herschel, Google Merchant Center Ürün Yöneticisi

Yayınlayan: Batu Okçuoğlu, AdWords Uzmanı

Veri feed'iniz, ürünlerinizi Google'da tanıtmak için çok önemlidir. Bu feed, tam olarak aradıkları şeye sahip olduğunuzu bildirerek Google'da alışveriş yapan kullanıcıların dikkatlerini çekmenizi sağlar. Reklamlarınızı sorunsuzca güncellemenize ve hızlıca yeni müşterilerin karşısına çıkmanıza yardımcı olmak için bugün Google Merchant Center'daki iki veri feed'i geliştirmesini duyurmaktan dolayı heyecanlıyız:

       Çevrimiçi ürün envanteri feed'leri: Bu yeni feed türü, temel ürünlerinizin fiyat, stok durumu ve satış fiyatını hızlıca güncellemenizi sağlar. Bu feed, özellikle bu özellikler sıklıkla değişiyorsa çok faydalıdır.
       Google E-Tablolar eklentisi: Daha hızlı ve kolay yükleme için e-tablonuzu doğrudan Merchant Center'a bağlayan bir E-Tablolar uzantısıdır. Alışveriş reklamlarını kullanmaya hızlıca başlamanız için özellikle faydalıdır.

Ürünlerinizi yüklemek için ister Google E-Tablolar'ı isterseniz metin dosya biçimlerini kullanıyor olun, bu yeni veri feed'i geliştirmeleri en güncel ürün bilgilerinizi Google Alışveriş'e yüklemenizi ve İnternette daha fazla müşteri bulmanızı daha hızlı ve kolay hale getirir.

Çevrimiçi ürün envanteri feed'leri, temel özellikleri hızlıca güncellemenizi sağlar.
Ürünlerinizin bazılarının veya tümünün fiyat, stok durumu ve satış fiyatı bilgileri sıklıkla değişiyorsa çevrimiçi ürün envanteri feed'leri bu ürün özelliklerini tam ürün feed'ini yeniden göndermenize gerek olmadan hızlıca güncellemenizi sağlayan yeni bir feed türüdür:

       Çok daha hızlı feed işlemeyle zamandan tasarruf edin. Bu belirli özellikleri güncellemek için gün boyunca fiyat ve stok durumu için yeni bilgiler gönderin. Daha hızlı işleme için tek seferde ürünlerinizin küçük bir alt grubuna yönelik güncellemeleri gönderebilirsiniz. Çevrimiçi envanter feed'inizi işlerken bir hata oluşması durumunda tam ürün feed'iniz etkilenmez.
       Alışveriş yapanlara en doğru ürün ayrıntılarını gösterin. Fiyat ve stok durumu bilgileriniz aniden değiştiğinde etkilenen öğelerinizi o anda güncelleyerek Google Alışveriş'te daha yeni bilgilerin görünmesini sağlayın.

Çevrimiçi envanter feed'lerini kullanmaya nasıl başlayacağınızla ilgili daha fazla bilgi için Yardım Merkezi makalemize göz atın.

Google E-Tablolar eklentisiyle feed'inizi doğrudan Google E-Tablolar'dan doğrulayın ve yükleyin.

Google E-Tablolar, daha küçük envantere sahip satıcılar için Alışveriş reklamlarını kullanmaya başlamanın hızlı ve kullanıcı dostu bir yoludur. Envanterinizi Google Merchant Center'a yüklemek için Google E-Tablolar'ı kullanırsanız Google E-Tablolar eklentisi; feed'leri oluşturma, yükleme ve doğrulama biçiminizi basitleştirir:

       Ürünlerinizi doğrudan E-Tablolar'dan doğrulayın. Eklentideki kenar çubuğu, size veri feed'inizi yüklemeden önce tüm hataları ve uyarıları göstererek tekil satırları veya bütün Google E-Tablonuzu doğrulamanızı sağlar.
       Ürünlerinizi doğrudan E-Tablolar'dan yükleyin. Bütün e-tablonuzu, E-Tablolar'dan ayrılmaksızın kenar çubuğundan Merchant Center'a yükleyebilirsiniz. Yüklemenizin sonuçları, size feed işlemeyle ilgili anında geri bildirim verilerek doğrudan kenar çubuğunda gösterilir.


Google E-Tablolar'a nasıl başlayacağınızla ilgili daha fazla bilgi için Yardım Merkezi makalemizi ziyaret edin.

Google Alışveriş'te hızlı bir başlangıç yapmak için bugünkü iki yeni gelişmeye mutlaka göz atın ve dünyayı vitrininiz haline getirin.

Google AdWords hakkındaki en son yeniliklerden ve ipuçlarından haberdar olmak için buraya tıklayarak Inside AdWords Türkçe e-posta grubumuza abone olun!