Yayınlayan: Geoff Menegay, Ürün Yöneticisi, AdWords Editör
Yayınlayan: Batu Okçuoğlu, AdWords Uzmanı

Geçtiğimiz yılın sonunda, piyasaya sürüldüğü 2006 yılından bu yana araca yapılan en önemli güncellemeyi temsil eden AdWords Editör 11.0'ı kullanıma sunduk. Şimdi de dünya genelindeki tüm reklamverenler için başka bir heyecan verici AdWords Editör güncellemesini kullanıma sunuyoruz. Bu sürüm; etiketler, Yeni Sürüme Geçirilmiş URL'ler, yalnızca telefon araması üreten reklamlar, mobil uygulamalardaki reklamlar ve daha fazlası için tam destek içeriyor. Ayrıntıları keşfedelim.

Etiketler

Görüşlerinize dayanarak AdWords Editör artık etiketler için tam desteğe sahiptir. Etiketler, hesabınızdaki kampanyalar ve anahtar kelimeler gibi nesneleri anlamlı gruplara ayırmanın etkili bir yoludur. Etiketler sayesinde, işletmenizle en alakalı verilere kolay ve hızlı bir şekilde filtre uygulayıp bunlarla ilgili raporlar alabilirsiniz.

Artık AdWords Editör'deki Paylaşılan kitaplık'ın altında bulunan etiketler sekmesini kullanarak etiket oluşturabilir, düzenleyebilir veya silebilirsiniz. Kampanyalarınıza, reklam gruplarınıza, anahtar kelimelerinize ve reklamlarınıza ilgili veri görünümlerinde etiketler atayabilir veya atadığınız etiketleri kaldırabilirsiniz. Ayrıca, etiketleri kullanarak görünümlerinize filtre uygulayabilir, etiketlerle ilgili tüm hesap değişikliklerini içe ve dışa aktarabilirsiniz.


Yeni Sürüme Geçirilmiş URL'ler

Bu yılın başında, URL izleme bilgilerini yönetirken zamandan tasarruf etmenize yardımcı olmak, Google'ın web sitenizi tarama sıklığını azaltmak, yeni ValueTrack ve özel izleme parametrelerine erişim sağlamak için Yeni Sürüme Geçirilmiş URL'leri kullanıma sunduk. 1 Temmuz tarihine kadar yeni sisteme geçişinize yardımcı olmak amacıyla, Yeni Sürüme Geçirilmiş URL'ler için destek ekledik. Artık AdWords Editör'ü kullanarak hedef URL'lerinizi yeni sürüme geçirebilir ve yeni sürüme geçişten sonra nihai URL'lerinizle izleme şablonlarınızı geniş ölçekte yönetebilirsiniz. Yardım Merkezi makalemizden, URL'lerinizi yeni sürüme nasıl geçirebileceğiniz hakkında daha fazla bilgi edinebilirsiniz.

Yalnızca telefon araması üreten reklamlar

Yalnızca telefon araması üreten reklamlar, mobil tüketicilerin işletmenizle telefon üzerinden bağlantı kurmaları için kolay ve verimli bir yol sunar. Artık bu reklamları AdWords Editör'de oluşturabilir ve yönetebilirsiniz.

Mobil uygulamalardaki reklamlar

Mobil uygulamalarda reklam göstererek, oyun oynamak, müzik dinlemek, eğlenmek için mobil cihazları kullanan ve sayıları günden güne artan kullanıcılara ulaşabilirsiniz. "Anahtar kelimeler ve hedefleme"nin altında, özel uygulamalar (veya yerleşimler) ve mobil uygulama kategorileri (ör. Oyunlar ve Alışveriş) de dahil olmak üzere, belirli uygulama kategorileri için reklam göstermeyi seçebilirsiniz.

GDN'de ebeveynlik durumu ve özel yakın ilgi alanları

Demografik hedefleme, Google Görüntülü Reklam Ağı'nda (GDN) belirli bir demografik gruba dahil olma ihtimalleri yüksek olan kullanıcılara ulaşmanızı sağlar. Cinsiyet ve yaşa ek olarak artık müşterilerinize ebeveynlik durumlarına göre de ulaşmayı seçebilirsiniz.

Ayrıca, Kitleler'in altına özel yakın ilgi alanları için destek ekledik. Özel yakın ilgi alanı kitlelerini kullanarak, sunduğunuz ürün veya hizmetlerle ilgilenen doğru müşterilere ulaşmak için, işletmenize uygun hale getirilmiş kendi yakın ilgi alanı kitlelerinizi oluşturabilirsiniz.

Ve çok daha fazlası...

AdWords Editör'ün son sürümü; arama çubuğuna yönelik özellik iyileştirmeleri, daha fazla yerelleştirme desteği ve genel kullanıcı arayüzünde gezinmeye yönelik geliştirmeler de içerir. Tüm yeni özellikler hakkında daha fazla bilgiyi Yardım Merkezi makalemizden edinebilirsiniz.

AdWords Editör 11.1'e hemen geçin!

Google AdWords hakkındaki en son yeniliklerden ve ipuçlarından haberdar olmak için buraya tıklayarak Inside AdWords Türkçe e-posta grubumuza abone olun!