Gönderen: Jerry Dischler, Başkan Yardımcısı, Ürün Yönetimi, AdWords
Yayınlayan: Batu Okçuoğlu, AdWords Uzmanı

Mobil cihazlar, alışverişten iletişime kadar, kişilerin çevreleriyle etkileşimde bulunma biçimini sonsuza dek değiştirdi. Aslında, akıllı telefon kullanıcılarının %91'i artık, yeni koşu ayakkabıları seçmek veya çikolatalı kek tarifi bulmak gibi belirli bir görevi yerine getirirken fikir almak amacıyla cep telefonlarını kullanıyor1. Dilediğimiz zaman dilediğimiz yerden İnternet'e bağlanabildiğimiz için anında ulaşılabilen ve alakalı bilgilere güveniyoruz. Bu beklenti, kişilerin karar verme biçimini değiştirdi ve pazarlamacılar için muazzam fırsatlar oluşturdu.

Günümüzde tüketicilerin yüksek beklentilerini karşılamak için Google, müşterilerinize gün içinde sorularına yanıt arama, yeni şeyleri keşfetme veya karar verme anları gibi önemli anlarda daha kolay erişmenize ve onları daha iyi etkilemenizi sağlayacak AdWords yeniliklerini sunmaya odaklanmıştır. 5 Mayıs 2015'te saat 09:30 PT / 12:30 ET itibarıyla, bu yeni ürünleri sizlerle paylaşmak için bir canlı yayın düzenleyeceğim. 45 dakikalık bu etkinliği hemen burada, Inside AdWords blogunda canlı olarak izleyebilirsiniz.

Canlı yayını izlemek için buradan kaydolun.

Aşağıdaki amaçlarla tasarlanan yeni ürünler hakkında bilgi edinmek için bize katılın:

    •    Müşterilerinize, sunduğunuz ürün ve hizmetleri aradıkları anlarda daha iyi bir mobil deneyim sağlayın
    •    Birden fazla cihazda ve temas noktasında işletmeniz için önemli olan çevrimiçi ve çevrimdışı tüm anları ölçün
    •    Giderek karmaşık hale gelen tüketici yolculuğunun tüm potansiyelinden yararlanmak için AdWords'te yaptığınız her şeyi özelleştirin ve ölçeklendirin

Bu yenilikler, dünyanın dört bir yanındaki tüketicilerin teknolojiden yararlanma biçimleri hakkındaki benzersiz analizler ile büyük ve küçük ölçekli müşterilerin geri bildirimlerine dayalı olarak geliştirilmiştir. Bu yenilikleri sizlerle paylaşmak için sabırsızlanıyorum.

Lütfen kaydolun ve 5 Mayıs’ta bize katılın. O tarihe kadar, tanıtılacak yenilikler hakkındaki ön gösterime göz atmak için +GoogleAds sayfamızdan bizleri takip edin.

1Google/IPSOS Tüketici Araştırma Çalışması, Mart 2015


Google AdWords hakkındaki en son yeniliklerden ve ipuçlarından haberdar olmak için buraya tıklayarak Inside AdWords Türkçe e-posta grubumuza abone olun!