Hazırlayan: Matt Lawson, Yönetici, Performans Reklamları Pazarlamacılığı
Yayınlayan: Ezgi Çetinkaya, AdWords Uzmanı 


İnternet bize her gün daha fazlasını sunuyor: Daha fazla bilgi, daha fazla yorum, daha fazla teklif... Gerçekten de müşterilerin %49'u artık bir şey satın almaya karar vermeden önce 2 ila 4 siteyi ziyaret ediyor1. RLSA, bu nitelikli müşterilere yeniden ulaşmanızı ve satış gerçekleştirmenizi sağlayacak güçlü bir araç.
 
RLSA'dan en iyi şekilde yararlanmanıza yardımcı olmak için, size "İkinci Bir Fırsat Elde Etme" başlıklı yeni en iyi uygulama kılavuzumuzu sunuyoruz. Bu kılavuzda aşağıdakiler gibi önemli soruların yanıtlarını bulabilirsiniz: 
 
  • Sitenizi etiketlemek için en verimli ve etkili yol nedir? 
  • Hangi yeniden pazarlama listesi türlerine odaklanmalısınız? 
  • RLSA teklif ayarlamanızı ne oranda yükseltmelisiniz? 
  • Hacmi artırmak için hangi gelişmiş stratejilerden yararlanabilirsiniz? 
     
Müşterilerinizi doğru zamanlarda kendinize çekmek ve RLSA kampanyalarınızdan en iyi şekilde yararlanmak için İkinci Bir Fırsat Elde Etme kılavuzumuzu indirin.

1Google/Compete Spor Ürünleri Araştırması: (Eylül 2011-Eylül 2012) Clickstream BF02 (farklı marka sayısı)



Google AdWords hakkındaki en son yeniliklerden ve ipuçlarından haberdar olmak için buraya tıklayarak Inside AdWords Türkçe e-posta grubumuza abone olun!