Hazırlayan: Tom Beyer ve Sven Herschel, Ürün Yönetimi, Google Alışveriş
Yayınlayan: Ezgi Çetinkaya, AdWords Uzmanı


Mükemmel ürün verileri, Ürün Listeleme Reklamlarının (ÜLR'ler) başarılı olmasını sağlayan unsurların merkezinde yer alır. Alışveriş kampanyalarınızı yaklaşan yılbaşı dönemine hazırlarken ürünlerinizin alışveriş yapan kişilere gösterilmesi için verilerinizin sorunsuz olmasını sağlamak önemlidir. Ürün verilerinizle ilgili sorunları saptamaya yardımcı olmak için Google Merchant Center'da Teşhis sekmesini kullanıma sunmaktan büyük heyecan duyuyoruz.
Teşhis sekmesinde, Merchant Center hesabınız, feed'leriniz ve öğeleriniz için birleştirilmiş sorun raporları sunulmaktadır. Veri Kalitesi sekmesinin yerini alan bu sekme sayesinde, ürün verilerinizin durumu hakkında daha iyi bir analiz elde edersiniz. Böylece, daha kolay ve hızlı bir şekilde önemli sorunlara öncelik verebilir ve ürünlerinizi İnternet'e taşıyabilirsiniz.




Yeni Teşhis sekmesinde ayrıca aşağıdakilere erişebileceğiniz yeni raporlama araçları da bulunmaktadır
  • Etkilenen tüm öğeleri ve ret nedenlerini içeren indirilebilir bir rapor
  • Şu anda kaç tane öğenin spesifik sorunlardan etkilendiğini belirlemenize yardımcı olacak trafik ve etki metrikleri
  • Yakın zamanda öğe retlerine yol açan değişiklikleri saptamak ve incelemek için öğe uygunluk durumuna geçmişe dönük bir genel bakış
Merchant Center hesabınızdaki yeni Teşhis sekmesini hemen deneyin. Sekmedeki değişiklikler hakkında daha fazla bilgi edinmek için Yardım Merkezimizi ziyaret edin.



Google AdWords hakkındaki en son yeniliklerden ve ipuçlarından haberdar olmak için buraya tıklayarak Inside AdWords Türkçe e-posta grubumuza abone olun!