Hazırlayan: Jesse Adkins, Ürün Müdürü, Google Arama Ağı Reklamları
Yayınlayan: Ezgi Çetinkaya, Google AdWords Uzmanı


Web'deki ürün sorgularının artmasıyla birlikte reklamverenler ürünlerini alışveriş yapan ilgili kullanıcılara sunmak için yeni yollar arıyor.

Alışveriş Kampanyalarınızı Google'ın arama ağı iş ortakları kapsamına dahil ederek kullanıcılar Google Arama Ağı'ndaki perakende ve ticaret sitelerinde ürün aradığı veya buralardaki ürünlere göz attığı sırada artık onlara ulaşabilirsiniz. Walmart.com gibi bu tür perakendeciler, site trafiğinden para kazanmaya yardımcı olan en son ürünümüz AdSense Alışveriş'in bir parçasıdır.

Alışveriş Kampanyalarınızı bu siteleri kapsayacak şekilde genişletmeniz google.com.tr ve Google Alışveriş'in ötesindeki uygun kullanıcılara ulaşmanıza yardımcı olur. Ürün Listeleme Reklamlarınız, kullanıcının araması, ürün kategorisi veya ürün adına göre belirlenen bağlamsal olarak alakalı sonuçların yanında gösterilir. Örneğin, Google Alışveriş'te tasarım çantalar satıyorsanız ve kullanıcı bir perakende iş ortağının sitesinde tasarım çanta araması yaparsa Ürün Listeleme Reklamlarınız görünmeye uygun olabilir.

Walmart AFSh -anon 2.png


Walmart.com'daki Ürün Listeleme Reklamları

Metin reklamlara benzer şekilde Ürün Listeleme Reklamlarınızı arama ağı iş ortakları kapsamına dahil etmeniz google.com.tr'deki kalite puanınızı etkilemez.

AdSense Alışveriş şu anda küçük bir perakende ve ticaret yayıncısı grubuyla sınırlandırılmıştır. Ürünü daha fazla yayıncının kullanımına sundukça Ürün Listeleme Reklamları arama ağı iş ortakları kapsamına dahil edilen reklamverenlerin, kendi sitelerinde trafik artışı göreceğini düşünüyoruz. Perakendeciyseniz ve AdSense Alışveriş aracılığıyla sitenizden para kazanmak istiyorsanız lütfen bu ilgi formunu doldurun.

Ürün Listeleme Reklamlarınızı arama ağı iş ortaklarında gösterme ve performansınızı değerlendirme hakkında daha fazla bilgi edinmek için lütfen AdWords Yardım Merkezimizi ziyaret edin.


Google AdWords hakkındaki en son yeniliklerden ve ipuçlarından haberdar olmak için buraya tıklayarak Inside AdWords Türkçe e-posta grubumuza abone olun!