Yazan: Ahmad Anvari, Google Görüntülü Reklam Ağı Ürün Yöneticisi 
Yayınlayan: Ezgi Çetinkaya, Google AdWords Uzmanı  


Bu yılın başında WordStream ve Elmo Talent Software gibi reklamverenlerin yeni AdWords Görüntülü Reklam Seçenekli Arama Ağı kampanya türüyle nasıl harika sonuçlar ettiğini sizinle paylaşmıştık. O zamandan bu yana, 300.000'den fazla kampanya bu yeni kampanya türüne geçirildi.

16 Eylül 2014'ten itibaren "Arama Ağı ve Görüntülü Reklam Ağı" türündeki tüm kampanyaların daha iyi performans gösteren yeni "Görüntülü Reklam Seçenekli Arama Ağı" türüne otomatik olarak geçirileceğini hatırlatmak istiyoruz. Kampanyalarınızı istediğiniz gibi ayarlayabilmek için 16 Eylül'den önce yeni kampanya türüne geçmenizi öneririz. Aksi takdirde, kampanyalarınız AdWords sistemi tarafından otomatik olarak yeni kampanya türüne geçirilecektir. "Yalnızca Arama Ağı" ve "Yalnızca Görüntülü Reklam Ağı" türündeki kampanyalar bundan etkilenmeyecektir. 

"Arama Ağı ve Görüntülü Reklam Ağı" türünde bir kampanya yayınlıyorsanız, yalnızca bir tıklamayla hemen geçiş yapabilir ve daha iyi sonuçlar elde edebilirsiniz.

    Hemen geçiş yapmak için 3 neden: 

        Daha iyi performans: "Görüntülü Reklam Seçenekli Arama Ağı"na geçen reklamverenler, "Görüntülü Reklam Seçenekli Arama Ağı"'nın Görüntülü Reklam Ağı kısmında gösterilen reklamlarda ortalama olarak, %35 daha yüksek tıklama oranı ve müşterilerin yaptığı alışveriş başına %35 daha düşük maliyet elde etmiştir.* Sonuçlar kampanyanıza göre değişiklik gösterir. 

        Daha kolay yönetim: Kampanyanızı, normal bir Arama Ağı kampanyasını yönetir gibi yönetebilirsiniz.  Anahtar kelimeler ve teklifler gibi ayarlarınız, Görüntülü Reklam Ağı'nda müşteri bulmak için otomatik olarak kullanılır. Bu, başka bir işlem yapmanıza gerek olmadığı anlamına gelir!

        Kampanyalarınızın nasıl performans göstermesini istediğinize göre özelleştirme yapma olanağı:  Yeni kampanya türüne geçtiğinizde daha az tıklama ve gösterim alabilirsiniz. Ancak, bu tıklama ve gösterimlerin daha önce işletmenizden ürün veya hizmet satın almış kullanıcılardan gelme olasılığı daha yüksektir.  Mevcut tıklama seviyenizi korumak reklamcılık hedefleriniz açısından önemliyse, "Yalnızca Görüntülü Reklam Ağı" türünde ayrı bir kampanya oluşturun. Bunu yaptığınızda, tıklama seviyenizi korumak için orijinal kampanyanızdaki ayarlardan ve hedefleme seçeneklerinden yararlanabilirsiniz.

Size yardıma hazırız
AdWords'le başarıyı yakalamanızı istiyoruz. "Görüntülü Reklam Seçenekli Arama Ağı"na geçişle ilgili yardım almak isterseniz lütfen bizimle iletişime geçin. AdWords'le ilgili daha fazla bilgi, ipucu ve kaynak için yardım merkezimizi ziyaret edebilirsiniz. 

*İlk test sonuçlarına göre, "Arama Ağı ve Görüntülü Reklam Ağı" türündeki mevcut kampanyalarla karşılaştırıldığında, ortalama bir müşteri "Görüntülü Reklam Seçenekli Arama Ağı" türündeki yeni kampanyalarının Görüntülü Reklam Ağı kısmında %35 daha yüksek tıklama oranı ve %35 daha düşük EBM ede edebilir.  İlk test sonuçlarına göre, yalnızca Arama Ağı kampanyalarıyla karşılaştırıldığında, ortalama bir müşteri %10-15 daha fazla dönüşüm de elde edebilir. Kampanyaların performansı değişiklik gösterebilir.


Google AdWords hakkındaki en son yeniliklerden ve ipuçlarından haberdar olmak için buraya tıklayarak Inside AdWords Türkçe e-posta grubumuza abone olun!