Birkaç yıl önce, ürün bilgilerinizi programlı bir şekilde ve büyük ölçekte yönetmenize ve güncellemenize yardımcı olmak için Google Content API for Shopping'i kullanıma sunmuştuk. Bugün, bu API'nın yeni bir sürümünün kullanıma sunulduğunu bildirmekten heyecan duyuyoruz. Söz konusu sürüm, veri kaliteniz konusunda size daha fazla bilgi ve verilerinizi güncel tutmanıza yardımcı olacak yeni seçenekler sunmaktadır.

Bu yeni sürümle örneğin şunları yapabilirsiniz:
  • Veri kalitesiyle ilgili olarak öğe düzeyinde bilgiler alabilir ve bir öğenin, açılış sayfası URL'nizin mobil cihazda çalışmaması nedeniyle reddedilip reddedilmediğini veya benzersiz ürün tanımlayıcılarınızın hatalı olup olmadığını görebilirsiniz.
  • Bir veya daha fazla öğe için fiyat ve stok durumu bilgilerini çok daha hızlı güncelleyebilirsiniz. Böylece, müşterilerinizin elinde en son fiyat bilgisi olur ve tıklayarak sitenize gitmeden önce hangi ürünlerin stokta olduğunu bilirler.
  • Desteklenen programlama dillerinin ve veri biçimlerinin daha çeşitli olması sayesinde Google Alışveriş'le entegreasyonu daha kolay gerçekleştirebilirsiniz.

API'nın şu anki sürümü, 2015 Şubat ayının sonlarına kadar kullanılmaya devam edecektir. Ancak, mümkün olan en kısa sürede bu API'nın en son sürümünü edinmenizi ve söz konusu yeni özelliklerden yararlanmanızı öneririz.


Daha fazla bilgi edinmek için Content API for Shopping merkezini ziyaret edin. Sorularınız varsa Content API for Shopping destek forumumuza göz atın.

Gönderen:  Eric Tholomé, Ürün Yönetimi Direktörü, Google Alışveriş
Yayınlayan: Merve Babayigit, Google AdWords Uzmanı