Alışveriş yapan kullanıcılarla tam da satın almaya hazır oldukları anda iletişim kurabilseydiniz nasıl olurdu?

Bir AdWords görüntülü reklamcılık seçeneği olan ve geçen yıl kullanıma sunduğumuz pazardaki kitleler özelliğinin ardında yatan fikir işte bu. Bu özellik; ziyaret edilen siteler, tıklanan reklamlar ve en son gerçekleşen dönüşümler gibi satın alma işaretlerinden yararlanarak, reklamlarınızı Google Görüntülü Reklam Ağı'nda aktif bir şekilde ürün ve hizmet araştıran veya ürün ve hizmetleri karşılaştıran tüketicilerle bağlantılandırır. Bir yılın ardından, pazardaki kitleler özelliği Amerika'nın ikinci büyük ev eşyaları satıcısı olan Wayfair.com ve lüks evler inşa eden Toll Brothers gibi şirketlerin nitelikli potansiyel müşterilerle geniş ölçekte bağlantı kurmasına yardımcı oluyor.

Wayfair, pazardaki reklamlar sayesinde %20'ye varan oranda daha yüksek reklam yanıt oranları elde ediyor. Wayfair'in kıdemli işletme analiz uzmanı Ben Young yaptığı açıklamada, "Tam satın alma eşiğinde olan müşterileri çok daha etkili bir biçimde bulabiliyorsunuz", diyor. "Değerlendirme sürecinden geçmiş oluyorlar ve gerçekten de sadece en uygun ürün fırsatını veya sipariş verecekleri ideal yeri arıyorlar." 

Toll Brothers, "satılık konut", "ev dekoru" ve "ev mefruşatı" gibi gayrimenkul ve konut ile alakalı segmentlerde pazardaki alıcılara ulaştı. Sonuç: Yeniden pazarlama reklamlarında %50'ye varan oranda daha düşük EBM, daha fazla potansiyel müşteri ve üç kata kadar daha fazla tıklama oranı (TO) elde ediyorlar. Toll Brothers'ta çevrimiçi pazarlama müdürü olan Tim Bolle, "Yaşadığımız en büyük zorluklardan biri nitelik konusu", diyor. "Pazardaki kitleler hakkında bilgi sahibi olduğumuzda, aktif şekilde ev arayan daha nitelikli bir kitleye ulaşmanın yolunu keşfetmiş olduk."

Pazardaki kitleler özelliği kampanyalarınıza kolayca eklenebilir. Özelliğe, AdWords'ün Görüntülü Reklamcılık bölümünde bulunan "İlgi Alanları ve Yeniden Pazarlama" sekmesinden erişilebilir. Reklamverenler, pazardaki kitleleri 14 farklı sektörde/temada ve Japonca, Fransızca, İspanyolca ve Almanca da dahil bir düzineden fazla dilde (başka diller de eklenecektir) seçebilir. Daha fazla bilgi edinmek için AdWords yardım merkezini ziyaret edin. 

Gönderen:  Diya Jolly, Google Görüntülü Reklam Ağı Ürün Yöneticisi
Yayınlayan:  Merve Babayigit, Google AdWords Uzmanı


Google AdWords hakkındaki en son yeniliklerden ve ipuçlarından haberdar olmak için buraya tıklayarak Inside AdWords Türkçe e-posta grubumuza abone olun!