Herkese Merhaba,

Google Adwords Türkiye Forumu’nda, sizlerle Google Adwords Alışveriş Kampanyaları ile ilgili bir yazı dizisi paylaşmaya başlıyoruz. 2013’ün son çeyreğinde Türkiye’de lanse edilen Ürün Listeleme Reklamları’na ek olarak 2014 yılının ilk çeyreğinden itibaren Alışveriş Kampanyaları da artık Türkiye’de kullanılmaktadır.

Özellikle internet üzerinde satış yapan tüm reklam verenlerin, ürünlerini sergilemesi için amaçlanan bu kampanya türü ile ilgili yazı dizimize, Google İrlanda ofisimizde AdWords Uzmanı olarak çalışan Murat Köybaşı da katkıda bulunacaktır. Alışveriş Kampanyaları konusunda uzmanlaşan Murat, bu konu ile ilgili çeşitli eğitim projeleri yürütmektedir. Bu yazı dizimizde kendisi Alışveriş Kampanyalarının avantajları, bu kampanya tipinin kurulumu ve optimizasyonu ile ilgili yazılarıyla bizi bilgilendirecek.

4 hafta sürecek bu yazı dizisi, aşağıdaki 4 ana başlıktan oluşmaktadır:

1. Hafta: Adwords Alışveriş Kampanyası’nın Faydaları
                Merchant Center Hesap Kurulumu
                Adwords & Merchant Center Hesaplarını Bağlama

2. Hafta: Merchant Center Hesabında Ürün Feed’i Oluşturma

3. Hafta: Adwords Hesabı Altında Alışveriş Kampanyası Oluşturma

4. Hafta: Alışveriş Kampanyası Optimizasyonu

İlk haftanın yazısı forumda yayınlanmıştır. Burayı tıklayarak ilk yazımıza ulaşabilirsiniz.

Önümüzdeki hafta yayınlanacak olan 2. yazımızı da Google Adwords Türkiye Forumu’na üye olarak Adwords Alışveriş Kampanyaları kategorisinden takip edebilirsiniz.

Bu yazı dizisinin, satış odaklı tüm reklam verenlerin Alışveriş Kampanyalarını sorunsuz bir şekilde kullanmaları için yardımcı olmasını umuyoruz.

Google AdWords Ekibi

Gönderen:   Sinem Bahadırlı, Google AdWords Uzmanı
Yayınlayan:  Lisya Fins, Google AdWords Uzmanı

Google AdWords hakkındaki en son yeniliklerden ve ipuçlarından haberdar olmak için buraya tıklayarak Inside AdWords Türkçe e-posta grubumuza abone olun!