Her bir anahtar kelimenin, reklamınızı tetiklemek için bir kullanıcının arama terimiyle ne kadar yakından eşleşmesi gerektiğini kontrol etmeye yardımcı olan, o kelimenin eşleme türüdür.
  • Reklamınızı gösterilmek üzere tetikleyecek aramaları kontrol etmenize yardımcı olmak için, her anahtar kelimede bir eşleme seçeneği kullanılır. Bir anahtar kelime için bir veya daha fazla eşleme seçeneği belirtebilirsiniz. Belirli bir eşleme seçeneği belirtmezseniz, anahtar kelimelerin geniş eşlemeli olduğu kabul edilir.
  • Anahtar kelimelerinizi geniş eşlemede bırakmak ise çoğu zaman, reklamlarınızın çok geniş ve sizinle alakalı olmayan aramalarda da çıkmalarına neden olur. Bu nedenle, reklamlarınızın tıklama oranı ve dolayısı ile kalite puanları düşebilir. 
Bu bağlamda, Anahtar Kelime Eşleme Seçenekleri ile ilgili yapılmış olan Online AdWords Seminerini izleyebilir ve farklı eşleme seçenekleri hakkında daha fazla bilgi sahibi olabilirsiniz:


Google AdWords Online Seminerler Ekibi

Google AdWords hakkındaki en son yeniliklerden ve ipuçlarından haberdar olmak için buraya tıklayarak Inside AdWords Türkçe e-posta grubumuza abone olun!

Sunan: Sinem Bahadırlı, Google AdWords Uzmanı
Yayınlayan: Merve Babayiğit, Google AdWords Uzmanı