Alışveriş kampanyaları, Ürün Listeleme Reklamları'nı kullanan tüm reklamverenlere açıldı!
19 Şubat 2014 Çarşamba
Alışveriş kampanyaları'nı geçtiğimiz yıl, Google'da ürün tanıtımı yapmanın yeni ve satış odaklı bir yolu olarak sınırlı sayıda reklamverenin kullanımına sunmuştuk. Alışveriş kampanyaları, envanterinize doğrudan AdWords'ten göz atarak Ürün Listeleme Reklamlarına ilişkin, organize etme, teklif verme ve raporlama işlevlerini kolaylaştırmaktadır.
Şimdiye kadar reklamverenlerden çok olumlu geri bildirimler aldık. Reklamverenler, internette'te elde ettikleri trafiği optimize etmek ve artırmak amacıyla envanterlerini organize etme ve yeni fırsatları keşfetme konusunda Alışveriş kampanyaları'nın zaman tasarrufu sağladığını belirtiyor. Perakendecilerin konuyla ilgili görüşlerine ilişkin bazı örnekler şöyledir:
- "Alışveriş kampanyaları'nın sağladığı fırsatların büyük katkı sağlayacağını düşünüyoruz. Alışveriş kampanyaları, bugün var olan birçok sorunu çözerek, daha ayrıntılı hedefleme yapmak isteyen perakendecilerin hayatını kolaylaştırıyor. Alışveriş kampanyaları'nın sahip olduğu özellikler sayesinde müşteriler, ürünleri yönetebilir, istedikleri ürünü hariç tutabilir ve ürünler arasında öncelik sıralaması yapabilir. Bu özellikler müşterilerin, Ürün Listeleme Reklamlarından daha yüksek YG elde etmeye devam etmesine yardımcı olabilir." - Todd Bowman, Ürün Müdürü, RKG
- "Alışveriş kampanyaları sayesinde, 8000'den fazla ürünü barındıran kataloğumuz yönetilebilir hale geldi. Gösterim payı ve karşılaştırmalı maks. TBM gibi rekabete ilişkin metrikler, teklifleri verimli bir şekilde yönetmemize gerçekten yardımcı oldu." - Nick Carter, Pazarlama ve Satış Direktörü, ValuePetSupplies
- "Geçiş çok kolay oldu. En çok satan 25 marka için, hızlı bir şekilde ürün grupları ve "en çok satanlar" stratejisi oluşturarak TBM'de %6'lık bir düşüş, dönüşüm oranında ise %13'lük bir artış sağladık. Sadece bu iki yeniliğin sağladığı ortak getiri, Alışveriş kampanyaları'nı kullanmaya başladıktan sonra bu yana EBM'nin %20 düşmesi oldu." Rich Brown, PPC Yöneticisi, Farfetch
- "Müşterimiz AllesRahmen.de'yi yeni Alışveriş kampanyaları'na geçirmek, çok doğru bir karardı. Alışveriş kampanyaları bize zaman kazandırmakla kalmadı, karşılaştırmalı TO ve maks. TBM metrikleriyle ilgili ek bilgiler, kampanyayı verimli bir şekilde optimize etmemize yardımcı olarak EBM tutarının %88 düşmesini sağladı." - Melanie Lang, SEA Yöneticisi, Beyond Media
- "Alışveriş kampanyaları sayesinde, teklifler üzerinde daha fazla kontrole sahibiz. Bu da, bir yıl öncesine göre tıklama oranını dörde katlamamıza, sipariş başıma maliyeti üçte iki oranında düşürmemize ve dönüşüm oranını %88 yükseltmemize yardımcı oldu." - Shira Reineking, Dijital Ticaret Kampanya Yönetimi Müdürü, real, -
Alışveriş kampanyaları, bugünden itibaren dünyadaki tüm reklamverenlere açıldı.
İlk kullanmaya başlayanların geri bildirimlerinden hareketle Alışveriş kampanyaları'nda artık, çok sayıda ürün grubunu düzenlemenize yardımcı olacak toplu düzenleme işlevine yer verilmiştir. API desteği ve teklif simülasyon aracı yakında kullanıma sunulacaktır. Bağımsız ajanslar ve arama yönetimi platformlarıyla yakın bir iş birliği içinde Alışveriş kampanyaları için verilen desteğin kapsamını genişletmeye devam edeceğiz.
Aşağıdaki birkaç kaynaktan yararlanarak nasıl başlayacağınızı öğrenebilirsiniz:
- İngilizce olarak Alışveriş kampanyaları için hazırladığımız eğitici video dizimizi izleyin
- 27 Mart tarihinde İngilizce olarak düzenlenecek Alışveriş kampanyaları Google ile Öğrenin Web Semineri'ne katılın
- Soru sormak ve bilgi almak için AdWords Topluluğu'na yazın
Daha fazla yardıma mı ihtiyacınız var? Yardımcı olmaktan memnuniyet duyarız. İstediğiniz zaman Yardım Merkezimizi ziyaret edebilir veya bizimle bağlantı kurabilirsiniz.
Gönderen: Eric Tholomé, Ürün Yönetimi Direktörü, Google Alışveriş
Yayınlayan: Merve Babayiğit
Google AdWords hakkındaki en son yeniliklerden ve ipuçlarından haberdar olmak için buraya tıklayarak Inside AdWords Türkçe e-posta grubumuza abone olun!
Hiç yorum yok :
Yorum Gönder
İlginize teşekkürler!
Bu yazı ile ilgili olmayan ve uygun bulunmayan yorumları yayınlamama hakkını saklı tutuyoruz.
Burada okuduğunuz yorumlar okuyucularımıza aittir.