Google Partners Programına kayıt olup Google’ın iş ortağı olma avantajlarından faydalanmak mı istiyorsunuz? 5 adımda kolaylıkla Partners programına kayıt olabilirsiniz.

1) https://www.google.com/partners/ adresine giderek sağ üst köşede bulanan “Bir ajansım var” butonuna tıklayın ve Google Hesabı ile oturum açın.
Daha önce Google İş Ortağı Programlarına kayıt olmuşsanız: Sertifikalarınıza erişebilmek için programa Eski Google Sertifikasyon bilgileriniz ile kayıt olmalısınız. Google Sertifikasyon programından Partners’a geçiş otomatik gerçekleşmez. 

2) Kayıt: Şartlar & Koşulları Okuyun ve Kabul Edin ve “Sonraki adım”’a tıklayın.

Hizmet Şartlarını okuyun.
Hizmet Şartlarını okuduğunuzu teyit edin
ve “Sonraki adım”’a tıklayın.
3) Kayıt - Kişisel Bilgiler

Birincil Hesap: Giriş yaptığınız Google hesabı  otomatik tanımlanır
Birincil Ülke: IP adresinize göre otomatik çıkar
Görev Tanımı: Opsiyoneldir. 
İlgi Alanlarınız: Opsiyoneldir. Kanal, Pazar, Sektör vb. ile ilgili bilgiler olabilir.




4) Kayıt - Şirketinizle bağlanın - Şirketinizi bulun


Şirketinizin bir profili yoksa hemen oluşturabilirsiniz.

Not: MM hesabınızla doğru bir şekilde bağlandıysanız aşağıdaki gibi bir ekran görmelisiniz.



5) Şirketinizi ekleyin
Doğrulama seçenekleri:
E-posta aracılığıyla: Şirket e-posta adresiniz ile kayıt olmalısınız.
G+ aracılığıyla: G+ Şirket sayfanızı websitenize bağlamak için buradaki sayfadan yardım alabilirsiniz: https://support.google.com/plus/answer/1713826?hl=tr Daha sonra yandaki kutuya G+ sayfanızda bulunan kodu girmelisiniz.



Admin ya da standart durumda olduğunuz birden fazla Müşteri Merkezi hesapları görünebillir. Bunlar arasında bağlamak istediğiniz müşteri merkezi hesabını seçiniz.

Tebrikler. İşlemleri tamamladınız!

Unutmayın! Partner rozetini kazanmak için ne yapmam gerekir?

Sertifikasyon kriterleri
1. Harcama: MM hesabınızda son 90 günün en az 60 günü 10 bin dolarlık harcama olması,

2. Sertifika: Ajansınızdan en az bir kişinin 2 sertifikasyon sınavını geçmiş olması, (Google Reklamcılığı’nın Temelleri ve İleri Düzey Sınavlardan biri)

3. En İyi Uygulamalar: Şirketinizin yönetilen hesaplarında, Google sertifika sınavlarında yer alan temel konularda uzman olduğunuzu ve müşterilerinizin kampanya performanslarını en üst düzeye çıkardığınızı göstermeniz gerekir.

İş Ortağı Durumu” sekmesinde “Performansınızı artırın” kısmına tıklayın. Böylece En İyi Uygulamalar kriteri için hangi özelliklerinizi geliştirmeniz gerektiğini göreceksiniz.

İyi şanslar!

Gönderen: Murat Köybaşı, Google AdWords Uzmanı
Yayınlayan: Merve Babayiğit, Google AdWords Uzmanı


Google AdWords hakkındaki en son yeniliklerden ve ipuçlarından haberdar olmak için buraya tıklayarak Inside AdWords Türkçe e-posta grubumuza abone olun!