Her gün, kullanıcılar ürünler araştırmak ve alışveriş yapmak amacıyla satıcılarla bağlantı kurmak için Google'ı ziyaret ediyor. Türkiye'de alışveriş deneyimini geliştirmek için çok çaba gösterdik ve şimdi kullanıcıların Google'da yapacakları alışveriş ile alakalı sorgularında Ürün Listeleme Reklamlarını daha sık görmeye başlayacaklarını duyurmaktan mutluluk duyuyoruz. Ürün Listeleme Reklamları, ürün resmi, fiyat ve satıcı adı gibi bilgiler dahil olmak üzere, ürüne dair kapsamlı bilgileri doğrudan reklamın kendisinde içeren, yüksek alaka seviyesine sahip reklamlardır.

Ürün Listeleme Reklamlarını nerede göreceksiniz
Ürün Listeleme Reklamları, bir arama sorgusunun ticarete yönelik bir amaç taşıdığını tespit ettiğimizde ve kullanıcının sorgusunu karşılayan yeterli sayıda alakalı ürüne sahip olduğumuzu hissettiğimizde, Google Türkiye'de tek bir birimde gösterilecektir. Bu birim "Sponsorlu" olarak etiketlenecek ve başlangıçta arama sonuçları sayfasının sağ kısmında, metin reklamların üzerindeki alanda bulunacaktır.

Örneğin, bir kullanıcı "koşu ayakkabıları" araması yaptığında, aşağıdaki gibi Ürün Listeleme Reklamları görebilir:



Ürün Listeleme Reklamlarının bazı önemli özellikleri şunlardır: 

  • Daha kalifiye olası satışlar: Ürün Listeleme Reklamları ile, kullanıcılar daha sitenize erişmeden hangi ürünleri sunduğunuzu tam olarak görebilir ve bu da daha fazla tıklamaya, daha kaliteli olası satışlara ve arama reklamlarınız için daha yüksek yatırım getirisine yol açar.
  • Daha geniş erişim alanı: Belirli bir müşteri araması için birden çok Ürün Listeleme Reklamı görünebilir ve alakalıysa, bir ürün listeleme reklamı ve normal bir metin reklam aynı anda da görünebilir.
  • Kolay yönetim: Ürün hedefleme ile, anahtar kelime kullanmanız gerek yoktur. Merchant Center hesabınızda sağladığınız bilgiler kullanılır ve Ürün Listeleme Reklamlarınız en alakalı aramalarla eşleştirilir.

Ürün Listeleme Reklamlarına başlangıç yapmak için, lütfen yardım merkezimizi ziyaret edin veya web sitemizden daha fazla bilgi edinin.

Satıcılarla yakın iş ortaklığı içinde olan tüketiciler için hoş bir alışveriş deneyimi oluşturmayı hedefliyoruz. Ürün Listeleme Reklamları, Türkiye'nin perakende ekosistemini güçlendirmeye yardımcı olmak için teknoloji, araçlar ve trafik sağlama yönünde bir adımdır.

Gönderen: Santiago Andrigo, Ürün Müdürü, Google Alışveriş
Yayınlayan: Samet Oz, Google AdWords Uzmanı

Google AdWords hakkındaki en son yeniliklerden ve ipuçlarından haberdar olmak için buraya tıklayarak Inside AdWords Türkçe e-posta grubumuza abone olun!