Reklamverenler daha şimdiden 3 milyondan fazla eski kampanyayı geliştirilmiş kampanyalar sürümüne geçirdi. Tüm kampanyalarınızı yeni sürüme geçirdiyseniz, hazırsınız demektir! Hesabınızda hâlâ bazı eski kampanyalar varsa, bu gönderide, 22 Temmuz 2013'ten itibaren otomatik olarak yeni sürüme geçirilecek kampanyalara ne olacağı açıklanmaktadır.

Otomatik olarak yeni sürüme geçirmede izlenecek yol
22 Temmuz 2013'ten önce herkesin kampanyalarını yeni sürüme geçirmesi özellikle önerilmektedir. Böylece, kampanyalarınızı istediğiniz şekilde yapılandırabilirsiniz Aksi durumda, AdWords sistemi, eski kampanyaları aşağıdaki varsayılan ayarları kullanarak yeni sürüme geçirecektir.

Kampanyalar, tüm yeni AdWords kampanyaları gibi, müşterilere tüm cihazlarda ulaşacak şekilde yapılandırılacaktır. Yeni sürüme geçirilen kampanyalarda bir mobil teklif ayarlaması ayarına ihtiyaç duyulur. Bu ayar, tekliflerinizi, reklam konumunuzu ve mobil cihazlardaki tıklama hacminizi etkiler. Aşağıdaki tabloda, mobil teklif ayarlamasının, eski bir kampanya tarafından hedeflenen cihazlar temel alınarak nasıl belirleneceği gösterilmiştir. Bir kampanya otomatik olarak yeni sürüme geçirildikten sonra, varsayılan mobil teklif ayarlamanızı ve tüm diğer kampanya ayarlarınızı istediğiniz gibi değiştirebilirsiniz.


Eski kampanya cihaz hedeflemesi
Varsayılan mobil teklif ayarlaması
Bilgisayarları hedefleyen herhangi bir kampanya
Benzer reklamverenlerin teklifleri temel alınarak belirlenir
Yalnızca tabletleri hedefleyen kampanyalar
Benzer reklamverenlerin teklifleri temel alınarak belirlenir
Yalnızca mobil cihazları hedefleyen kampanyalar
+%0 (tüm cihazlar genelinde aynı teklifler)
Yalnızca tabletleri ve mobil cihazları hedefleyen kampanyalar
+%0 (tüm cihazlar genelinde aynı teklifler)

Özel durumlar
Yukarıdaki açıklamalar, eski kampanyaların çok büyük bölümü için geçerlidir. Ancak, örneğin Google Görüntülü Reklam Ağı'nda reklam yayınlayan ve cihaza özel hedefleme kullanan bir eski kampanya gibi, varsayılan yeni sürüme geçiş ayarlarının farklı olduğu bazı özel durumlar vardır. Bu özel durumların ayrıntılarını AdWords Yardım Merkezi'nde bulabilirsiniz. 
Hızlı ve kolay bir şekilde hemen geçiş yapın
İster bir ister birden fazla kampanyayı yeni sürüme geçiriyor olun, AdWords yeni sürüme geçiş merkezini kullanmanızı öneririz. Burada işlemler hızlıdır ve tüm süreç boyunca size adım adım yol gösterilir. Daha fazla bilgi edinin veya Google Adwords hesabınızdaki "Yeni Sürüme Geçiş Merkezi'ni" hemen ziyaret edin.
Size yardım etmeye hazırız
AdWords ile başarılı olmanızı istiyoruz. Bu nedenle, geliştirilmiş kampanyalara geçişle ilgili herhangi bir yardıma ihtiyaç duyarsanız lütfen bize ulaşın. Geliştirilmiş kampanyaları kullanarak başarılı olma konusunda daha fazla ayrıntı, ipucu ve kaynak için, lütfen yardım merkezi makalelerimize ve geliştirilmiş kampanyalar web sitemize bakın.
Gönderen: Sridhar Ramaswamy, Mühendislikten Sorumlu Kıdemli Başkan Yardımcısı
Yayınlayan: Gizem Uygun, Google AdWords Uzmanı