Geliştirilmiş kampanyalar, kullanıcılara doğru reklamlarla ulaşmanıza yardımcı olur. Bunu yaparken yer, günün saati ve cihaz türü gibi bilgiler temel alınır. Ayrı ayrı kampanyalar oluşturup yönetmeniz gerekmez. Yeni sürüme geçiş, çoğu reklamveren için 3 adımlı basit bir işlemdir. Şimdiden, reklamverenler 1,5 milyondan fazla kampanyayı yeni sürüme geçirdi ve etkili sonuçlar elde etti.

Yeni sürüme geçiş merkezi

Bugün, çok sayıda kampanyası bulunan reklamverenler için yeni sürüme geçişi kolaylaştırmak üzere yeni sürüme geçiş merkezini kullanıma sunuyoruz. Yeni sürüme geçiş merkezi sayesinde, aynı anda birden çok kampanyayı yeni sürüme geçirebilir ve yalnızca birkaç tıklamayla kampanyaları birleştirebilirsiniz. Yeni sürüme geçiş merkezi önümüzdeki birkaç hafta içerisinde tüm hesapların kullanımına sunulacak. Yeni sürüme geçiş merkezine Kampanyalar sekmesinin sol tarafında bulunan gezinme menüsünden erişebilirsiniz. Daha fazla bilgi edinin.

Yeni sürüme geçiş merkezi giriş noktası
Yeni sürüme geçiş merkezini kullanmanın iki temel yolu vardır:

1. Yeni sürüme toplu geçiş 

Bu seçenek, birleştirilmesi gerekmeyen birden çok kampanyanın hızlı bir şekilde yeni sürüme geçirilmesini sağlar. Kampanyaları tek tek yeni sürüme geçirmek yerine birden çok kampanyayı seçebilir, bir mobil teklif ayarlaması seçebilir, trafik tahminlerini görebilir ve daha az tıklamayla yeni sürüme geçebilirsiniz.

2. Birleştirme ve yeni sürüme geçirme

Benzer anahtar kelimelere ve yer hedeflerine sahip "Yalnızca Arama Ağı" veya "Arama Ağı ve Görüntülü Reklam Ağı" türünde kampanyalarınız varsa, yeni sürüme geçiş merkezi, bu kampanyaları otomatik olarak tespit eder ve birleştirilmeye aday olarak belirler. Ardından, birleştirilmiş kampanya için önerilen kampanya ayarlarının, reklam gruplarının ve uzantıların ön izlemesini ve ayarlamasını yapabilirsiniz. Varsayılan olarak, reklam grupları ve bütçeler birleştirilir. Birincil kampanyanın kampanya düzeyindeki diğer ayarları ve uzantıları, İkincil kampanyaya ait olanları geçersiz kılar.

Yeni geliştirilmiş kampanyalar oluşturduktan sonra, daha fazla denetim, esneklik ve daha yüksek alaka düzeyi için uzantılarınızı yeni sürüme geçirmenizi öneririz. Ayrıca, birleştirilmiş kampanyanıza otomatik olarak eklenmeyen önemli anahtar kelimeleri, negatif anahtar kelimeleri, uzantıları veya yer hedeflerini İkincil kampanyanızdan tekrar eklemeniz de yerinde olacaktır.

"Yalnızca Görüntülü Reklam Ağı" türündeki kampanyaları birleştirmek yerine yeni sürüme geçirmenizi öneririz. Yeni sürüme geçiş aracı, resim reklamları, kullanıcılara dayalı hedefleme ölçütlerini ve Görüntülü Reklam Ağı'na özel diğer kampanya öğelerini birleştirme özelliğini desteklemez.

Yeni sürüme geçiş merkezinde, hesabınızdaki tüm kampanyaların görünümü veren gelişmiş bir mod da bulunur. Hâlihazırda birleştirme ve yeni sürüme geçiş işlemlerini nasıl yapacağınıza yönelik bir stratejiniz varsa, bu mod daha fazla esneklik ve daha az yardım sağlar.

Hatırlatmalar

22 Temmuz 2013'ten itibaren, tüm kampanyaları geliştirilmiş kampanyalara geçirmeye başlayacağız.  Geliştirilmiş kampanyalara geçerken, lütfen geri bildirim formumuzu kullanarak görüşlerinizi paylaşmaya devam edin.

Gönderen: Neil Inala, Ürün Müdürü, Google AdWords
Yayınlayan: Gizem Uygun, Google AdWords Uzmanı