Reklam Rotasyonunda Yapılan Yeni Değişiklikler
9 Mayıs 2012 Çarşamba
Önümüzdeki haftadan itibaren, reklam rotasyonu için "dönüşümlü yayınla" ayarı değişecektir. Değiştirilmiş şekliyle bu ayar, reklamları süresiz olarak dönüşümlü yayınlamak yerine, yalnızca 30 günlük bir süre için dönüşümlü olarak yayınlar. Ardından reklam rotasyonunuz, en fazla tıklama getirmesi beklenen reklamlar gösterilecek şekilde optimize edilir. Bir reklamın etkinleştirildiği veya düzenlendiği her seferde, ilgili reklam grubundaki reklamlar 30 günlük bir süreyle daha eşit sıklıkta dönüşümlü olarak yayınlanır.
Bu değişiklik önümüzdeki hafta yürürlüğe girecektir. Bu tarihte, son otuz gün içerisinde eklenmemiş veya değiştirilmemiş reklamların bulunduğu reklam grupları için bu yeni reklam rotasyonu davranışı geçerli olacaktır. Aksi durumda, bu değişiklik, en son reklamınızın etkinleştirildiği veya düzenlendiği tarihten 30 gün sonra başlayacaktır.
Bu değişiklik, kullanıcılara en alakalı reklam deneyimini sunmamızı sağlayacak ve reklamverenlere AdWords hesaplarının performansını iyileştirmelerinde yardımcı olacaktır. Bu değişiklikle ilgili daha fazla bilgi edinmek için, AdWords Yardım Merkezimiz'deki bu makaleyi inceleyebilirsiniz.
Google AdWords hakkındaki en son yeniliklerden ve ipuçlarından haberdar olmak için buraya tıklayarak Inside AdWords Türkçe e-posta grubumuza abone olun!
Karen Yao, Kıdemli Ürün Müdürü
Hiç yorum yok :
Yorum Gönder
İlginize teşekkürler!
Bu yazı ile ilgili olmayan ve uygun bulunmayan yorumları yayınlamama hakkını saklı tutuyoruz.
Burada okuduğunuz yorumlar okuyucularımıza aittir.