Otomatik Kuralları bir üst düzeye taşıdık: Otomatik Kurallar artık Müşteri Merkezim'de...

Müşteri Merkezim'e otomatik kurallar desteğini ekledik, dolayısıyla Otomatik Kuralları artık birden fazla müşteri hesabı için çalıştırabilirsiniz. Bu da, çok sayıda hesabı daha kısa sürede, daha kolay ve verimli bir şekilde yönetmenize yardımcı olur. Başlamak için, Performans veya Bütçe sekmesinde "Otomatik" açılır menüsünü tıklamanız yeterlidir:


Bu AdWords Yardım Merkezi makalesi, Otomatik Kuralları Müşteri Merkezim'de nasıl oluşturacağınız konusunda size adım adım yol göstermektedir. Fark edeceğiniz gibi, bu adımlar, eklemiş olduğumuz hesap ve para birimi seçimi bölümleri dışında, ayrı ayrı hesaplara ilişkin adımlarla çoğunlukla aynıdır:



Her zaman olduğu gibi, kuralı doğru şekilde oluşturduğunuzdan emin olmak için Sonuçları önizle düğmesini tıklamayı unutmayın. Önizleme, kuralın çalışması için seçtiğiniz saati, müşterilerinizin saat dilimlerine göre gruplar halinde görüntüler ve kuralın seçtiğiniz ilk hesapta yapacağı değişikliklerin bir özetini görmenize olanak verir.

Reklamverenler tarafından oluşturulmuş sık kullanılan kural türlerini görmek için bu AdWords Yardım Merkezi makalesini inceleyebilirsiniz. Otomatik Kurallar ile ilgili daha fazla bilgi edinmek için Ad Innovations (ING) sitesini ziyaret edebilirsiniz.

Andrew Truong
Google Ürün Pazarlama Yöneticisi