Amerika’da yakın zamanda hayata geçirdiğimiz yeni AdWords Yardım Merkezi artık Türkiye’de!

Geçtiğimiz haftalarda Amerika’da binlerce reklamverenimiz yeni arayüz hakkında olumlu geri dönüşlerde bulundular. 31 Ocak’tan itibaren Türkiye’deki reklamverenlerimiz de http://support.google.com/adwords/?hl=tr bağlantısını kullanarak yeni Yardım Merkezine erişebilecekler.

Yeni Yardım Merkezi'nde aşağıdaki değişiklikler yer alacak:

1. Kolay Navigasyon: Her sayfanın üst kısmında yer alan yeni menü sayesinde aradığımız içeriğe çok daha rahat bir şekilde erişebileceğiz.

2. Daha Görünür Destek Seçenekleri: Her sayfanın sağ üst köşesinde yer alan “Bize Ulaşın” bağlantısı sayesinde tek tıkla Google ekibine ulaşacaksınız.



3. Daha Fazla Multi Medya İçerik: Yardım makalelerinde yer alan ekran görüntüleri ve videolar sayesinde Google AdWords’ten daha fazla verim alabileceksiniz.

Yeni Yardım Merkezi'ni denemek istediğinizde 31 Ocak’tan itibaren Yardım Merkezinde sayfanın üst kısmında yer alan “Yeni görünümü deneyin” bağlantısını tıklayabilirsiniz. Yeni görünümden çok memnun kalacağınızdan emin olsak da, istediğiniz zaman sağ alt tarafta yer alan “Eski görünüme geri gön” bağlantısını kullanarak eski Yardım Merkezine ulaşabilirsiniz.

Yeni görünümümüz hakkında yorumlarınızı sayfanın sağ alt kısmında yer alan “Yeni görünümle ilgili görüşlerinizi iletin” bağlantısını kullanarak bize iletebilirsiniz.

AdWords Yardım Merkezi Takımı adına Özgür Yönter