Geçtiğimiz birkaç aydır, kullanıcılara daha sorunsuz ve tutarlı bir çevrimiçi deneyim sunmak için Google Arama dahil olmak üzere tüm ürünlerimizin tasarımını ve kullanım deneyimini güncelliyoruz. Görünüm ve izlenimde yaptığımız bu değişikliklerin bir parçası olarak, şimdi Google Arama'da yeni reklam yerleşimlerini kullanıma sunuyoruz.

Bugünden itibaren, daha önce sonuçların yanında gösterilen reklamlar, bazı durumlarda sonuçların altında görünebilecek. Kullanıcılarımıza en iyi deneyimi sağlamak amacıyla her bir arama sayfasını, sayfada gösterilen reklamlarla birlikte dinamik olarak optimize ediyoruz.



Kullanıcılar sayfayı yukarıdan aşağıya doğru taradığından, birçok durumda reklamları arama sonuçlarının altında göstermenin kullanıcının sayfayı görüntüleme şekline daha uygun olduğunu fark ettik. Bu yerleşim, testlerimizde, tıklama oranı açısından yan taraftaki reklamlara göre ortalamada daha iyi bir performans gösterdi.



Reklamlarınızın Üst konumlardaki performansını, diğer tüm konumlardaki performansıyla karşılaştırmak istiyorsanız, "Üstte/Yanda" segmentini kullanabilirsiniz. Bu yeni yerleşimin kullanıma sunulmasıyla birlikte, yandaki ve alttaki tüm gösterimlerin yanı sıra deneme gösterimlerinin tamamı artık "Diğer" olarak sınıflandırılacaktır. Böylece, üstteki reklam yerleşimlerinizin performansını, sayfanın geri kalanındaki yerleşimlerin performansıyla daha kolay bir şekilde karşılaştırabileceksiniz. Önümüzdeki haftalarda "Üstte/Yanda" segmentinin adı "Üstte/Diğer" olarak değiştirilecektir.

Reklam konumlarıyla ilgili daha fazla bilgi edinmek için AdWords Yardım Merkezi'ni ziyaret edebilirsiniz.

Jerry Dischler, Google Arama Ağı Reklamları Ürün Yönetimi