Reklamlarınızı arama sonuçlarının yukarısında görünecek şekilde optimize etmede size ek yardım sağlamak üzere, AdWords'te, sayfanın üst kısmına ilişkin teklif tahminleri adlı yeni bir metriği kullanıma sunduğumuzu bildirmekten heyecan duyuyoruz. İlk sayfa teklifi tahminleri metriğine benzer şekilde, bu metrik de reklamınızın her zaman arama sonuçlarının yukarısındaki en üst konumlarda görünmesi için gereken tıklama başına maliyet (TBM) teklifini tahmini olarak hesaplar.

Bu özellik, reklamlarınızın Google arama sonuçlarının üstünde ve yanında nasıl performans gösterdiğini görmenizi sağlayan yeni “Üstte/Yanda” rapor segmentini tamamlayıcı niteliktedir. Bu bilgiler sayesinde, reklamlarınızın yerleri ile aldıkları tıklamalar ve dönüşümler arasındaki ilişkiyi daha derinlemesine inceleyerek arama ağı kampanyalarınızı daha iyi optimize edebilirsiniz. Ortalama olarak, arama sonuçlarının yukarısında görünen reklamlar, yan tarafında görünen reklamlara göre çok daha fazla tıklama almaktadır. Bu bilgileri, sayfanın üst kısmına ilişkin teklif tahminleri adlı yeni metrikle birlikte kullanmak, teklif stratejinizi planlarken size daha aydınlatıcı bilgiler sağlayabilir.

Not: Sayfanın üst kısmına ilişkin teklif tahminleri, tekliflerinizi planlarken yol gösterici olabilir, ancak sayfanın üst kısmına ilişkin teklif tahmininden daha yüksek bir teklif vermek üst sıralarda bir reklam konumu sağlanacağını garanti etmez. Reklam konumu yine Kalite Puanı, TBM teklifiniz, bütçeniz ve hesap ayarlarınız ile kullanıcı ve rakip reklamveren davranışlarına bağlıdır.

Sayfanın üst kısmına ilişkin teklif tahminlerinizi aşağıdaki yolla görüntüleyebilirsiniz:
1. Anahtar kelimeler sekmesine gidin.
2. Sütunlar düğmesini tıklayın.
3. Açılır menüden Sütunları özelleştir'i seçin.
4. Sayfanın üst kısmına ilişkin tah. teklif kutusunu işaretleyin ve Kaydet'i tıklayın.



AdWords Anahtar kelimeler sekmesi

Sayfanın üst kısmına ilişkin teklif tahminleriyle ilgili daha fazla bilgi edinmek için AdWords Yardım Merkezi'ni ziyaret edebilirsiniz.

Andrew Truong, Inside AdWords ekibi