Google AdWords ile olan kullanıcı deneyimimizi iyileştirmek için artık duraklatılmış reklamları da etkin reklamları incelediğimiz gibi incelemeye başlıyoruz. Onaylanan reklamlarınızdaki gereksiz gecikmeleri ortadan kaldırmak ve nihai olarak kampanyaları planlama ve yönetme becerinizi geliştirmek için duraklatılmış reklamları proaktif olarak inceliyoruz.

Yeni ve mevcut incelenmemiş duraklatılmış reklamlar standart reklam onay süreci kullanılarak gönderilecektir. Bu, duraklatılmış reklamların AdWords reklamcılık politikalarımıza tabi olacağı ve politikalarımızdan bir veya daha fazlasını ihlal eden reklamların onaylanmayacağı anlamına gelir. Duraklatılmış reklamlarınız ilk başta onaylanmamışsa bunları incelenmek üzere kolaylıkla yeniden gönderebilirsiniz. AdWords Yardım Merkezi'nde bulunan yönergeleri kullanarak bunun nasıl yapılacağını öğrenin.

Ayrıntılar ve sık sorulan sorulara yanıtlar için lütfen AdWords Yardım Merkezi'ne bakın.

Cüneyt Ünar, Inside Adwords Ekibi