Reklamlarınızı İngilizce dışında bir dilde yazıyorsanız, görünen URL'nizi uluslararasılaştırılmış alan adınızı göstererek reklamınızla tutarlı hale getirmeyi istiyor olabilirsiniz. Bugün, aksan ve işaret kullanılan Latin ve Latin olmayan karakterler dahil, ASCII olmayan karakterleri görünen ve hedef URL'lerde artık desteklediğimizi bilginize sunuyoruz.

AdWords'te bir reklam oluştururken, görünen ve hedef URL alanlarına artık Unicode karakterler girebilirsiniz. Kullanıcıların sitenize ulaşabileceğinden emin olmak için URL'nin hem Unicode hem de Punycode olarak çalıştığını doğrulayacağız. Ayrıca, kullanıcılara kendi dillerinin dışındaki herhangi bir dilde URL'ler gösterilmediğinden de emin olmak istiyoruz. Bu nedenle, görünen URL'yi yalnızca, dili kullanıcının Google arayüzü diliyle eşleştiği durumda Unicode karakterlerle görüntüleyeceğiz. Diğer tüm durumlarda, görünen URL Punycode olarak gösterilecektir.

Görünen ve hedef URL'lerle ilgili tüm AdWords politikalarımızın geçerli olmaya devam ettiğini unutmayın. Görünen ve hedef URL'lerin alanı mutlaka aynı olmalıdır. Dolayısıyla, görünen URL'de ASCII olmayan karakterler kullanıyorsanız hedef URL'de de ASCII olmayan karakterler kullandığınızdan emin olun. Ayrıca, çok baytlı karakterlere yer veriyorsanız karakter sınırlarının değişebileceğini lütfen unutmayın.

Daha fazla bilgi edinmek için Yardım Merkezimizi ziyaret edebilirsiniz.

Lisa Shieh, Inside AdWords ekibi