Bazı reklamverenler bize, AdWords Kampanya Denemeleri'ni (AKD) kullanmak istediklerini, ancak neleri test edeceklerinden emin olmadıklarını bildirdi. Bu reklamverenlerden biriyseniz, gerçekleştirmek isteyebileceğiniz bazı örnek denemelerde size kılavuzluk edecek beş demo video hazırladık.

Bu yeni videolarımızda, denemenizi kontrol ve deneme gruplarına nasıl ayıracağınızı (İNG) ve aynı zamanda, şu dört deneme türünü nasıl çalıştıracağınızı öğrenebilirsiniz:

anahtar kelime eşleme türleri (İNG), ör. Bir Geniş Eşleme Düzenleyici anahtar kelimesi eklemek, hesabımı nasıl etkiler?
teklifler (İNG), ör. Tekliflerimi %10 artırırsam ne olur?
reklamlar (İNG), ör. Yeni reklam metni ve yeni bir görünen URL, performansımı nasıl etkiler?
reklam grupları (İNG), ör. Benim için daha geniş temalı bir reklam grubu yapısı mı, yoksa teması net olarak belirlenmiş bir reklam grubu yapısı mı daha yararlı olur?

Bu videoların sizi AKD'yi kullanmaya teşvik etmeye yardımcı olmasını umuyoruz. İlk denemenizi nasıl hazırlayacağınız konusunda bilgilerinizi tazelemeye ihtiyaç duyarsanız, adım adım yol gösteren video kılavuzlarımızı burada izleyebilirsiniz.

Alexandra Kenin, Ürün Pazarlama Müdürü