Ajanslar ve büyük reklamverenler için hesap yönetimi araçlarını iyileştirmek amacıyla devam eden çabalarımızın bir parçası olarak, bir giriş adı veya şifre olmadan MM içinde yeni bir AdWords hesabı oluşturmayı mümkün kılarak Müşteri Merkezim (MM) içinde hesap oluşturma sürecini kolaylaştıran yeni bir özellik olan "isteğe bağlı giriş hesaplarını" kullanıma sunduk.

İsteğe bağlı giriş hesaplarının avantajı, ajansların ve müşterilerin MM ile, yeni hesaba özel e-posta adresi ve şifre oluşturmaya gerek kalmadan yeni AdWords hesapları oluşturmalarına olanak sağlamasıdır.

Bu özellikten yararlanmanıza yardımcı olabilecek bazı bilgiler aşağıda verilmiştir:

1. AdWords'te isteğe bağlı bir giriş hesabını nasıl oluşturabilirim?
MM'niz içinde "Hesap Oluştur" düğmesini tıkladıktan sonra üç zorunlu alanı doldurun: hesap adı, saat dilimi ve para birimi. Ayrıca, hesaba bir kullanıcı davet etme seçeneği sunan "Başka kullanıcı davet et (isteğe bağlı)" küçültülebilir bağlantısını da göreceksiniz. Kullanıcı davet etmeyi seçmeseniz bile, kaydet'i tıkladığınızda, yeni ve çalışır durumda bir hesabınız olacak.

2. Bir hesabın giriş bilgilerinin olmasını istiyorsam ne yapabilirim?
Hesap oluşturma işlemi sırasında "Başka kullanıcı davet et (isteğe bağlı)" seçeneğini kullanabilir ya da bir AdWords hesabına kullanıcı davet etmek için kullanılan normal işlemleri gerçekleştirebilirsiniz. Bunu yapmak için, "Hesabım" sekmesine gidin, "Hesap Erişimi"ni tıklayın ve "Diğer kullanıcıları davet et" bağlantısını seçin.

3. İsteğe bağlı giriş hesaplarının bildirimleri nereye gönderilir?
Kırmızı Uyarı Hesap Bildirimleri (faturalandırma bildirimleri veya politika ihlalleri ile ilgili e-postalar) MM ile ilişkili e-posta adresine gönderilir. Kırmızı uyarılar dışındaki uyarılar için MM düzeyinde, "Müşteri Ayarlarım" sayfasında bildirimleri etkinleştirdiğinizden emin olun. Ayrıca, özellikle isteğe bağlı giriş hesabı için "Performans önerileri"ni ve "Bültenler"i de etkinleştirebilirsiniz. Bu tür bildirimler, MM ile ilişkili e-posta adresine gönderilir.

İsteğe bağlı giriş hesabının oluşturulmasıyla ilgili diğer sorular ve cevapları, AdWords Yardım Merkezi'nin MM bölümünde bulunmaktadır.

Müşteri Merkezim ve büyük ölçekli hesapları etkin bir şekilde yönetmek amacıyla kullanılabilecek diğer araçlarla ilgili daha fazla kaynak için AdWords Yardım Merkezi'ni ziyaret edebilirsiniz.

Katie Miller, Ajans Pazarlama