Bugün, Reklam Site Bağlantıları ve ileri teknoloji mobil cihaz hedefleme gibi yeni reklam özelliklerini geniş ölçekli bir biçimde yönetmenize ve hesaplarınızda daha etkili bir şekilde değişiklik yapmanıza yardımcı olmak için tasarlanmış bazı yeni özelliklere sahip AdWords Editör Sürüm 9.0'ı kullanıma sunuyoruz. Önemli değişiklikler aşağıda belirtilmektedir. Daha ayrıntılı bilgi edinmek için AdWords Editör Sürüm 9.0 ile ilgili sürüm notlarını okuyabilirsiniz.

AdWords Editör Sürüm 9.0'ın başlıca özellikleri:

Reklam Site Bağlantılarının ölçeklenebilir şekilde yönetimi
Sürüm 9.0, hesabınızdan indirme ve hesabınıza yükleme, düzeltmeler yapma, değişiklikleri kontrol etme, Site Bağlantılarını içeri ve dışarı aktarma dahil olmak üzere, Reklam Site Bağlantılarını tam olarak desteklemektedir.

Geliştirilmiş Birden Çok Öğe Ekleme/Güncelleme ve CSV Dosyası İçe Aktarma araçları
Birden Çok Öğe Ekleme/Güncelleme aracını kullanarak yeni veriler girerken artık, sütunlar herhangi bir sırada olmak üzere verilerinizi girebilir, her bir sütuna ilgili başlıkları atayabilir, bir sonraki içe aktarma işleminiz için sütunlarınızın sırasını hatırlama seçeneğini belirtebilir, tek bir tıklamayla hesaptaki değişiklikleri onaylayabilir veya iptal edebilirsiniz. Ayrıca, CSV Dosyası İçe Aktarma aracı artık Metin Yapıştırmanın yanı sıra Dosyadan aktarma seçeneğini de içermektedir.

İleri teknoloji mobil cihaz hedefleme seçeneklerini belirleme
AdWords Editör artık Kampanya Ayarları'nda, ileri teknoloji mobil cihazları (Android, iPhone, iPad ve Palm dahil) ve operatörleri hedeflemeye yönelik kampanyalar belirleyebilmeyi desteklemektedir.

Birden çok hesabı ve MM'yi daha iyi bir şekilde yönetme
AdWords Editör artık, birden çok hesabı daha iyi yönetmenize yardımcı olmak için, hesapları sıralama ve hesaplarda arama yapma, birden çok hesabı seçme ve kaldırma seçenekleri sunmaktadır. Bunlara ek olarak, AdWords Editör'deki Hesap ağacının üst kısmında yer alan yeni açılır menü, yakın zamanda erişilen hesapları görüntülemektedir. Böylece, hesaplar arasında hızlıca geçiş yapabilirsiniz.

Ayrıca, Yeni AdWords Hesabı Ekle iletişim penceresinde bir MM hesabı eklerken, kullanılabilir alt hesapların listesi içinde arama yapabilir, ek sütunlar görüntüleyebilir ve MM hesap hiyerarşisindeki farklı bir düzeye geçiş yapabilirsiniz.

Negatif anahtar kelimeleri, yerleşimleri veya kitleleri daha kolay bulma ve bunlarda toplu değişiklikler yapma
Hesabınızdaki negatif anahtar kelimeleri, yerleşimleri veya kitleleri kolayca bulmak ve yönetmek için, AdWords Editör'de Negatif Öğeleri görüntüleme biçimini değiştirdik. Negatif Öğeler sekmesi kaldırıldı. Bunun yerine, her bir öğenin ilgili sekmesindeki Pozitif Öğeler veya Negatif Öğeler düğmesini tıklayarak negatif veya pozitif anahtar kelimeleri, yerleşimleri veya kitleleri görüntüleme arasında geçiş yapabilirsiniz.

Yinelenen anahtar kelimeler görünüm modundayken, negatif anahtar kelimeler için Yinelenenleri Seç düğmesi artık kullanıma sunulmuştur.

AdWords Editör'de bir sonraki oturum açışınızda, yeni sürüme geçmeniz istenecektir. 9.0 Sürümünü AdWords Editör web sitesinden de indirebilirsiniz. Siz AdWords Editör'ün yeni sürümünü yükledikten sonra, hesaplarınızın yeniden indirilmesi gerekecektir. Yorumlarınızı ve yüklenmemiş değişikliklerinizi korumak için, otomatik yeni sürüme geçiş isteminde Yedekledikten Sonra Güncelle seçeneğini belirtin ve yedek dosyasını bilgisayarınıza kaydedin. Ardından, hesabınızı yeniden indirin ve yedek dosyasını AdWords Editör'e aktarın.

Daha fazla bilgi edinmek için, sürüm notlarını okuyabilir ve AdWords Editör Yardım Merkezi'ni ziyaret edebilirsiniz.

Katherine Miller, Ajans İlişkileri Takımı