Denemeler yalnızca sonuçları kadar yararlıdır. Anahtar kelimeleriniz, teklifleriniz, yerleşimleriniz, reklam gruplarınız, reklamlarınız ve diğer öğeler üzerinde deneme yapmak için AdWords Kampanya Denemeleri'ni (AKD) kullanıyorsanız, AdWords'teki yeni bir rapor sayesinde sonuçlarınızı değerlendirmenin artık daha kolay olduğunu öğrenmekten memnun olacaksınız.

ACE raporları, kampanyalar sekmesinden (veya API üzerinden) çalıştırabileceğiniz birçok rapor arasında artık yerini almıştır. "Denemeye" göre segmentlere bölünmüş bir rapor çalıştırdığınızda, kontrol ve deneme bölümlerinizin performanslarının yan yana gösterildiği bir karşılaştırmayı ve metriklerdeki farkların istatistiksel açıdan ne düzeyde anlamlı olduğunu göreceksiniz. Deneme performansınızı anlamak, yaptığınız değişikliklerin tamamını kabul etmek, değişiklikleri kaldırmak veya denemenizi çalıştırmayı sürdürmek için yeterli veriye sahip olup olmadığınızı belirlemenize yardımcı olabilir. Ayrıca raporlar, değişikliklerinizi kabul ettikten veya kaldırdıktan sonra geçmiş deneme verilerinizi göremeyeceğinizden, deneme sonuçları için önemli bir kayıt da oluşturur.


ACE size, kampanya değişikliklerinin hesabınızı nasıl etkilediğiyle ilgili paha biçilmez, gerçek zamanlı veriler sağlar. Önemli iyileştirmeler yapmanız gerektiğini ya da hesabınızın iyi durumda olduğunu düşünebilirsiniz. İki durumda da, her deneme iyi bir denemedir! ACE'yle ilgili daha fazla bilgi edinmek için AdWords Yardım Merkezi'ni ziyaret edebilirsiniz. Daha ne bekliyorsunuz? Haydi, test etmeye başlayın!

Cemal Büyükgökçesu, Google AdWords Ekibi