AdWords +1
31 Mart 2011 Perşembe
Kulaktan kulağa iletişim güçlüdür. Bir seçim yapmak durumunda olduğunuzda, güvendiğiniz insanlara yönelirsiniz. Peki ya İnternet'te tıklamalar arasında bir iletişim olabilir mi? İhtiyaç duyduğunuzda bir arkadaştan veya iş arkadaşından öneri almak, nasıl olur da ayaküstü bir sohbet kadar kolay, hatta bundan bile kolay olabilir?
Google kullanıcılarının, arama yaparken güvendikleri insanlardan öneri almalarını kolaylaştırmak istiyoruz. İşte bu nedenle +1 düğmesini (İNG) kullanıma sunuyoruz. +1, oturum açmış Google kullanıcılarının İnternet'te beğendikleri içeriği tam da en yararlı olduğu anda, yani Google aramada, arkadaşlarına ve listelerindeki kişilere tek bir tıklamayla önerebilmelerine olanak sağlar.

+1, basit bir fikirdir. Örnek olarak, Barış isimli bir kullanıcı olduğunu hayal edelim. Barış, Google hesabında oturum açıp Google'da reklamlarınızdan birini veya organik arama sonuçlarınızı gördüğünde, +1 düğmesini tıklayarak sayfanızı tüm dünyaya önerebilir.
Barış'ın arkadaşı Meltem, oturum açıp Google'da arama yaparken sayfanızı gördüğünde, kişiselleştirilmiş ek bir not da görebilir ve böylece Barış'ın bu sayfa için +1 düğmesini tıkladığını anlar. Yani Barış'ın +1'i, Meltem'in sitenizin incelenmeye değer olduğuna karar vermesine yardımcı olur.

Kişiselleştirilmiş ek notların, kullanıcıların reklamlarınızın ve organik arama sonuçlarınızın kendileriyle alakalı olduğunu bilmesini sağlayacağını, bunun bir sonucu olarak da sitenizi ziyaret etme olasılıklarının yükseleceğini düşünüyoruz. Reklam stratejinizde +1 düğmesi sebebiyle değişiklik yapmanız gerekmeyecektir ve Kalite Puanı hesaplama yöntemimiz değişmemektedir (ancak +1'ler, organik arama sıralamasını hesaplarken kullandığımız birçok işaretten biri olacak). +1 düğmelerini,zaten başarılı olan Arama Ağı kampanyalarınızın daha iyi performans göstermesine yardımcı olabilecek bir geliştirme olarak düşünebilirsiniz.
Başlangıçta +1 düğmesi yalnızca Google.com'daki İngilizce aramalarda görünecek. Ancak, gelecekte daha fazla dil eklemek için çalışıyoruz. +1 düğmelerinden yararlanmak için kampanyalarınızda herhangi bir değişiklik yapmanız gerekmeyecektir. Önümüzdeki haftalarda, Google.com'daki reklamlara ve arama sonuçlarına +1 düğmeleri ekleyeceğiz.
Ancak, +1 düğmeleri yalnızca arama sayfaları için değildir. Sayfalarınıza da koyabileceğiniz bir +1 düğmesi üzerinde çalışıyoruz. Böylece, kullanıcıların Google aramalarında içeriğinizi önermek için sitenizden ayrılması gerekmeyecek. Web sitenizde +1 düğmesini kullanmaya başlayabileceğiniz zamanın bildirilmesini istiyorsanız, +1 web yöneticisi sitemizden (İNG) e-posta güncellemelerine kaydolabilirsiniz.
+1 düğmesi, alaka düzeyini İnternet'teki ilişkiler üzerinden bulma çabamızdaki son adımdır. Arama Ağı'nı ve Arama Ağı kampanyalarınızı daha kişisel, daha alakalı ve daha çarpıcı hale getirmek üzere+1 düğmelerini kullanacağımız için çok heyecanlıyız. Umarız siz de heyecanlanmışsınızdır!
+1 düğmesiyle ve bunun Arama Ağı reklamlarınızı nasıl etkileyeceğiyle ilgili daha fazla bilgi edinmek için AdWords Yardım Merkezi'ni ziyaret edebilirsiniz.
Emily Moxley, Ürün Müdürü
Google kullanıcılarının, arama yaparken güvendikleri insanlardan öneri almalarını kolaylaştırmak istiyoruz. İşte bu nedenle +1 düğmesini (İNG) kullanıma sunuyoruz. +1, oturum açmış Google kullanıcılarının İnternet'te beğendikleri içeriği tam da en yararlı olduğu anda, yani Google aramada, arkadaşlarına ve listelerindeki kişilere tek bir tıklamayla önerebilmelerine olanak sağlar.

+1, basit bir fikirdir. Örnek olarak, Barış isimli bir kullanıcı olduğunu hayal edelim. Barış, Google hesabında oturum açıp Google'da reklamlarınızdan birini veya organik arama sonuçlarınızı gördüğünde, +1 düğmesini tıklayarak sayfanızı tüm dünyaya önerebilir.
Barış'ın arkadaşı Meltem, oturum açıp Google'da arama yaparken sayfanızı gördüğünde, kişiselleştirilmiş ek bir not da görebilir ve böylece Barış'ın bu sayfa için +1 düğmesini tıkladığını anlar. Yani Barış'ın +1'i, Meltem'in sitenizin incelenmeye değer olduğuna karar vermesine yardımcı olur.

Kişiselleştirilmiş ek notların, kullanıcıların reklamlarınızın ve organik arama sonuçlarınızın kendileriyle alakalı olduğunu bilmesini sağlayacağını, bunun bir sonucu olarak da sitenizi ziyaret etme olasılıklarının yükseleceğini düşünüyoruz. Reklam stratejinizde +1 düğmesi sebebiyle değişiklik yapmanız gerekmeyecektir ve Kalite Puanı hesaplama yöntemimiz değişmemektedir (ancak +1'ler, organik arama sıralamasını hesaplarken kullandığımız birçok işaretten biri olacak). +1 düğmelerini,zaten başarılı olan Arama Ağı kampanyalarınızın daha iyi performans göstermesine yardımcı olabilecek bir geliştirme olarak düşünebilirsiniz.
Başlangıçta +1 düğmesi yalnızca Google.com'daki İngilizce aramalarda görünecek. Ancak, gelecekte daha fazla dil eklemek için çalışıyoruz. +1 düğmelerinden yararlanmak için kampanyalarınızda herhangi bir değişiklik yapmanız gerekmeyecektir. Önümüzdeki haftalarda, Google.com'daki reklamlara ve arama sonuçlarına +1 düğmeleri ekleyeceğiz.
Ancak, +1 düğmeleri yalnızca arama sayfaları için değildir. Sayfalarınıza da koyabileceğiniz bir +1 düğmesi üzerinde çalışıyoruz. Böylece, kullanıcıların Google aramalarında içeriğinizi önermek için sitenizden ayrılması gerekmeyecek. Web sitenizde +1 düğmesini kullanmaya başlayabileceğiniz zamanın bildirilmesini istiyorsanız, +1 web yöneticisi sitemizden (İNG) e-posta güncellemelerine kaydolabilirsiniz.
+1 düğmesi, alaka düzeyini İnternet'teki ilişkiler üzerinden bulma çabamızdaki son adımdır. Arama Ağı'nı ve Arama Ağı kampanyalarınızı daha kişisel, daha alakalı ve daha çarpıcı hale getirmek üzere+1 düğmelerini kullanacağımız için çok heyecanlıyız. Umarız siz de heyecanlanmışsınızdır!
+1 düğmesiyle ve bunun Arama Ağı reklamlarınızı nasıl etkileyeceğiyle ilgili daha fazla bilgi edinmek için AdWords Yardım Merkezi'ni ziyaret edebilirsiniz.
Emily Moxley, Ürün Müdürü
Hiç yorum yok :
Yorum Gönder
İlginize teşekkürler!
Bu yazı ile ilgili olmayan ve uygun bulunmayan yorumları yayınlamama hakkını saklı tutuyoruz.
Burada okuduğunuz yorumlar okuyucularımıza aittir.