Yeni Başlayanlar için AdWords - Bölüm 3
25 Şubat 2011 Cuma
Yeni başlayanlara veya yalnızca AdWords'le ilgili temel bilgilerin üzerinden tekrar geçmeye ihtiyaç duyan reklamverenlere yönelik dizimizin üçüncü bölümünde, reklam için hedef belirlemenin, üzerinde önemle durulması gereken boyutlarını ele alacağız.
Doğru dil ve coğrafi hedeflemeyle, reklamlarınız için kampanya düzeyinde hedef belirleyerek işletmenizle alaka düzeyi yüksek müşterilere ulaştığınızdan emin olabilirsiniz. Bu yüzden, uyulması faydalı olabilecek bazı genel kurallar hazırladık.
• Kampanya başına yalnızca İngilizce dışındaki bir tane dile ve İngilizceye odaklanmanızı öneririz. Örneğin, reklamın yazıldığı ve hedeflenen ülkede konuşulan dil ile standart tarayıcı ayarları nedeniyle ve kullanıcıların kendi ülkelerinin tarayıcısıyla değil, google.com ile arama yapma eğiliminde olması gerekçesiyle İngilizce.
• Her zaman coğrafi hedefleme verilerinizi izleyin. Belirli bir bölgede yerel müşteriler arayan bir şirketseniz, bu, daha büyük bir önem taşır.
Yukarıdaki tavsiyeye uyarsanız elde edeceğiniz avantajlar şunlardır:
• Yalnızca, reklamlarınızın görünmesini istediğiniz alakalı bölgeleri hedefleyebilirsiniz.
• Reklamlarınız için yerel olduğu kadar global hedefler de belirleyebilirsiniz.
• Söz gelimi, İspanya'daki İngilizce konuşan kullanıcıları hedefleyebilirsiniz.
• Kendi bölgenizi hedeflemeyi seçebilirsiniz (yerel işletme).
AdWords'le reklam verirken bu ipuçlarından yararlanacağınızı umarız. Daha fazla bilgi ve yardım almak için AdWords Yardım Merkezi'nde yer alan AdWords Başlangıç Kılavuzu'nu incelemeyi unutmayın. Son olarak, yeni başlayanlar için hazırlanan bu blog dizisinin sonraki gönderisini kaçırmayın.
Kristin Sarstedt – Inside AdWords Ekibi
Hiç yorum yok :
Yorum Gönder
İlginize teşekkürler!
Bu yazı ile ilgili olmayan ve uygun bulunmayan yorumları yayınlamama hakkını saklı tutuyoruz.
Burada okuduğunuz yorumlar okuyucularımıza aittir.