Hesabınıza giriş yaptığınızda ilk olarak ne görmek istersiniz? Birçok reklamveren, bize hesap performansının anlık görüntüsünü ve çözülmesi gereken önemli sorunların özetini görmek istediğini bildirdi. Ancak, herkesin istekleri farklıydı. Bazı reklamverenler, teklifleri ilk sayfa teklifi tahminlerinin altında olan anahtar kelimeleri hızlıca görmek istiyordu. Diğerleriyse, anahtar kelime istatistiklerini incelemeye başlamadan önce kampanya düzeyindeki metriklere odaklanmak veya performanstaki önemli dalgalanmaları hızlıca tespit edebilmek için bir grafik görmek istiyordu. Kısaca ifade etmek gerekirse, ana sayfanın kullanıcının isteklerine göre özelleştirilebilmesi çok önemliydi!

Bunu göz önünde bulundurarak, kısa bir süre önce AdWords Ana Sayfa sekmesinin yeni bir sürümünü kullanıma sunduk. Daha önce olduğu gibi, sayfada, hesap uyarılarının özeti ve hesabın performansına ilişkin bir grafik bulunuyor. Ancak sayfa, hesabınızın sizin için önemli olan kısımlarını izlemenize yardımcı olmak üzere daha kapsamlı özelleştirme yapmanıza olanak sağlıyor.


Ana Sayfa sekmesindeki modüller, Kampanyalar sekmenizde oluşturulan kaydedilmiş filtreleri temel almaktadır. Bu size, giriş yaptıktan hemen sonra, hangi metrikleri ve hesabınızın hangi bölümlerini incelemek istediğinizi tam olarak tanımlama esnekliği sunar. Başlangıçta Ana Sayfa sekmenizde bulunacak birkaç varsayılan filtre ekledik. Ancak, bunları kaldırabilir ve Ana Sayfa sekmenizi istediğiniz gibi özelleştirebilirsiniz! Mobil Cihazlar için AdWords'te de aynı modüller görünür. Böylece, hareket halindeyken de hesabınızı izleyebilirsiniz.

Bu değişiklerle ilgili daha fazla bilgi edinmek ve Ana Sayfa sekmesinden en iyi şekilde nasıl yararlanacağınızı öğrenmek için Yardım Merkezimizi ziyaret edebilirsiniz. Şu anda kullandığınız Hesabın Anlık Görüntüsü sayfanızda "Yeni sürüm"ü tıklayarak (şu anda göremiyorsanız, kısa bir süre sonra tekrar kontrol edin) yeni Ana Sayfa sekmesine ulaşabilirsiniz. Yeni sekmeyle ilgili düşüncelerinizi duymak için sabırsızlanıyoruz (İNG)!

Cemal Büyükgökçesu, Google AdWords Ekibi