Google Görüntülü Reklam Ağı'nda, görüntülü reklamcılığı, boyutu ya da bütçesi ne olursa olsun herkes için erişilebilir hale getirmek için büyük bir çaba sarf ediyoruz. Görüntülü reklamlarınızı ücretsiz olarak çok kısa bir süre içerisinde tasarlamanıza yardımcı olabilmek amacıyla, 2008 yılında Görüntülü Reklam Oluşturucu'yu kullanımınıza sunmuştuk.

Bugün, dönüşüm sağlamaktan markanızı oluşturmaya kadar tüm pazarlama hedeflerinize ulaşmada size yardımcı olmak için Görüntülü Reklam Oluşturucu'da yaptığımız çeşitli değişiklikleri duyurmak istiyoruz.

Toplu Kopyalama ve Düzenleme Özelliği ile Yüzlerce Reklamı Hızlı bir Şekilde Yönetin

AdWords Editör'ün en son sürümü ile, artık Görüntülü Reklam Oluşturucu reklamlarınızı kampanyalar arasında kopyalayabilir ve reklam adları, hedef ve görünen URL'ler ile reklam durumları dahil olmak üzere temel düzenlemeleri toplu bir şekilde yapabilirsiniz. AdWords Editör desteği ile, hızlı bir şekilde her reklam grubu için özelleştirilmiş reklamlar oluşturabilirsiniz. Örneğin, koşu eğitimiyle ilgili ipuçları için bir reklam oluşturabilir ve reklamı belirli şehirlerdeki kullanıcılar için yerel maratondan bahsedecek şekilde özelleştirebilirsiniz.

AdWords Editör'ü zaten kullanıyorsanız, otomatik olarak yeni sürüme geçmeniz istenecektir. Yüklenmemiş değişikliklerinizi korumak için talimatları izlemeniz yeterlidir. AdWords Editör kullanmıyorsanız, daha fazla bilgi edinmek ve AdWords Editör'ü indirmek için web sitemizi ziyaret edebilirsiniz.

Sosyal ve Genişletilebilir Şablonlar ile Katılım Sağlayın

Görüntülü Reklam Oluşturucu, kullanıcıların katılımını sağlamak için tasarlanmış, yeni sosyal ve genişletilebilir şablonlarımızla markanızı oluşturmanıza da yardımcı olabilir. Twitter hesabınızdan en son tweet mesajlarını reklamınıza dahil eden sosyal şablonları test ediyoruz. Günlük olarak değişen tanıtımları zamanında yayınlamak istiyorsanız, sosyal şablonlar gerçekten yararlıdır. Tamamen yeni bir reklam oluşturmak yerine, yeni bir tweet mesajı yayınlayabilirsiniz. Sosyal şablonlar, Twitter takipçileri tabanınızı oluşturmanıza da yardımcı olabilir.

Ayrıca, reklamınızın sayfadaki alanını büyüterek reklamınızla ilgilenen kullanıcılara daha fazla etkileşim olanağı sağlayan genişletilebilir şablonları da kullanıma sunduk. Kullanıcılar genişletilebilir reklamınızı tıkladığında, reklam, biçimine bağlı olarak genişliği veya yüksekliği iki katına çıkacak şekilde genişler. Oyun, perakende ve eğlence sektörlerindeki müşterilerimiz, bu yeni biçim sayesinde büyük başarı sağladılar.

Şablonlarınızı Özelleştirerek Mükemmel Reklamı Oluşturun

Ayrıca, istediğiniz reklamı oluşturabilmeniz için size daha fazla esneklik sağlayan şablon özelleştirmeyi de kullanıma sunuyoruz. Artık metin kutularını ve resimleri şablon içerisinde istediğiniz yere taşıyabilirsiniz. Ayrıca, metin kutuları daha fazla metin ekleyebilmeniz için yeniden boyutlandırılabilir. Bu yeni özellikleri, seçebileceğiniz 180 şablon, yaklaşık 100 yazı tipi ve sınırsız renk seçeneği ile birleştirdiğinizde, ortaya sınırsız reklam seçenekleri çıkıyor.

Görüntülü Reklam Oluşturucu'yu hiç denemediniz mi? Reklamlarınızı oluşturmaya başlamak için, AdWords hesabınızdaki yeni veya mevcut bir kampanyada, "Reklamlar" sekmesine gidin. Ardından, "Yeni Reklam"ı tıklayın ve Görüntülü Reklam Oluşturucu'yu seçin.

Kari Wilson, Ürün Pazarlama Yöneticisi