Bugün, Fırsatlar sekmesindeki üç yeni özelliği duyurmak istiyoruz. Bu özelliklerin, AdWords hesabınızı optimize etme yöntemlerinizi geliştireceğini umuyoruz.

İlk Sayfa TBM Fikirleri

İlk sayfa TBM fikirleri, tekliflerinizi ayarlamanıza yardımcı olarak, reklamlarınızın arama sonuçlarının ilk sayfasında yer alma şansını artırır. Hesabınızda ilk sayfa TBM fikirleriniz varsa, bunlar Fırsatlar sekmesinde, anahtar kelime, teklif ve bütçe fikirlerinin yukarısında görünecektir.

Anahtar Kelime Fikirleriniz için daha Güçlü İstatistikler

Şimdiye kadar, anahtar kelime fikirlerinizin potansiyel etkisini değerlendirmek için birincil istatistik olarak "tahmini aylık aramalar"ı sağlıyorduk. Artık, her bir anahtar kelimeye ait arama tahminlerinin yanı sıra, ilgili bir istatistik mevcut olduğunda; gösterimler, maliyet ve tıklamalar için de tahminler sağlayacağız. Bu yeni istatistikler, hesabınıza hangi anahtar kelimeleri uygulayacağınız hakkında daha bilinçli kararlar vermenize yardımcı olabilir.

Fikirlerinizi Bir .csv Dosyasına Aktarın

Hesabınızda çok fazla fikir varsa, bunları uygulamadan önce optimizasyonları incelemek için bir .csv dosyasına aktarmak akıllıca olur. Fikirlerinizi aktarmak için "Tüm fikirleri .csv'ye aktar" bağlantısını tıklamanız yeterlidir.

Fırsatlar sekmesinde yaptığımız bu güncellemeleri yararlı bulacağınızı umarız. Fırsatlar sekmesiyle ilgili daha fazla bilgi edinmek için, Çevrimiçi AdWords Sınıfı'ndaki yeni web seminerimizi izleyebilir veya AdWords Yardım Merkezi'ni ziyaret edebilirsiniz.


Google AdWords Ekibi