Kısa bir süre önce kullanıma sunduğumuz Arama Ağı Dönüşüm Hunileri özelliklerinin hemen ardından başka bir yeni özellikle karşınızdayız: En İyi Yollar (Sorgu Yolları) raporu.

AdWords hesabınızdaki geniş eşlemeli anahtar kelimeler, kullanıcılarınızın aradığı çeşitli anahtar kelimelerle eşleşebilir. Siz belirli anahtar kelimeleri satın almış olabilirsiniz, ancak bu anahtar kelimelerin eşleştiği gerçek sorgular için ne yapabilirsiniz? Arama Ağı Dönüşüm Hunilerinde Anahtar Kelime Yollarını görebiliyordunuz. Artık, Sorgu Yollarını da görebilirsiniz. Mevcut En İyi Yollar raporlarında:


Reklamlarınızla eşleşen ve bir dönüşüm öncesinde tıklanmış gerçek sorguları size göstermesi için Boyut açılır menüsündeki En İyi Yollar (Sorgu Yolları) seçeneğini kullanın.


Not: Bu seçenek yalnızca, tıklanan arama ağı reklamlarına ait (gösterimlere değil) sorguları gösterir.

Bu veriler, kullanıcıların sitenizde istediklerini bulup satın almadan önce yaptıkları aramalarla ilgili daha da açıklayıcı bilgi verir. Bu bilgilerle, söz konusu kullanıcıları, sizi nasıl bulduklarını anlayarak daha iyi hedefleyebilmeniz ve dönüşüm sağlayan veya dönüşüm yolunda destekleyici rol oynayan anahtar kelimeleri satın almak konusunda kendinize daha fazla güvenmeniz gerekir.

Berna Akın, Google AdWords Ekibi