AdWords: 10 Yıllık Bir Başarı Öyküsü
8 Kasım 2010 Pazartesi

Larry ve Sergey, Google'ı kurduktan yalnızca iki yıl sonra, 2000'de, çevrimiçi reklamcılık programımız AdWords'ü kullanıma sunduk (EN). Bu ürünün öyküsü gerçekte sizlerin, yani reklamverenlerimizin ve iş ortaklarımızın öyküsüdür. Geçtiğimiz on yıl boyunca bu yeni çevrimiçi dünyayı oluşturmak için çalışırken, sizlerin tutkunuzdan, yaratıcılığından ve yenilikçiliğinden ilham aldık.
Bu nedenle, bu anı anlamlı kılmanın en iyi yolunun, öykülerinizi ve başarılarınızı dünyayla paylaşarak siz AdWords reklamverenlerini alkışlamak ve onurlandırmak olduğunu düşündük. Bu Aralık ayında, AdWords'ün 10. doğum günü kutlamasının bir parçası olarak, bize öykülerini anlatan işletmelerin gösterildiği bir dünya haritası yayınlayacağız. Öykünüzü (kim olduğunuzu, iş alanınızı, işinizin nasıl geliştiğini ve çevrimiçi reklamcılığın başarınızda oynadığı rolü belirterek), kısa bir YouTube videosunda (üç dakika veya daha kısa) ya da yazılı olarak (en çok 750 karakter) anlatarak bize katılabilirsiniz.
Buradan daha fazla bilgi edinebilirsiniz. Sitede, öykülerin nasıl gönderileceğiyle ilgili talimatlar ve örnek videolar yer almaktadır. Bu blogu, elimize geçen en yeni AdWords 10. doğum günü haberleriyle güncellemeye devam edeceğiz.
Peki, sizin öykünüz nedir?
Gönderen: Jason Shafton, Inside AdWords Ekibi
Hiç yorum yok :
Yorum Gönder
İlginize teşekkürler!
Bu yazı ile ilgili olmayan ve uygun bulunmayan yorumları yayınlamama hakkını saklı tutuyoruz.
Burada okuduğunuz yorumlar okuyucularımıza aittir.