Görüntülü Reklam Ağı Kampanyanızı Optimize Edin
14 Ekim 2010 Perşembe
Bugün, görüntülü reklamcılık kampanyalarınızdan daha iyi bir performansı daha kolay elde etmenize yardımcı olacak iki aracı kullanımınıza sunuyoruz: Görüntülü Reklam Ağı Kampanya Optimize Edici ve İçeriğe Dayalı Hedefleme Aracı (EN).
Kampanyalarınızdan en iyi sonucu almanız için görüntülü reklamcılık etkinliklerinizden daha iyi bir performans elde etmenize yardımcı olmak için çalışıyoruz. Ancak kullanıcılar sayıları giderek artan sitelerde daha fazla zaman harcadıkça, görüntülü reklamcılık daha zor bir iş haline geliyor. Yalnızca geçtiğimiz yıl 47 milyon yeni web sitesi oluşturuldu. Google Görüntülü Reklam Ağı'ndaki (EN) içeriğe dayalı hedefleme, reklamlarınızı kullanıcılara otomatik olarak ürünlerinizle alakalı sayfalarda göstererek faydalı olabilir. Ancak, kampanyaları oluşturmak ve yönetmek hala çok vakit ve çaba gerektirebilir.
Artık bu iki araç, bir yandan görüntülü reklam ağı kampanyalarınızın performansını en üst düzeye çıkarmanıza yardımcı olurken, diğer yandan değerli vaktinizden ve kaynaklarınızdan tasarruf etmenizi sağlayabilir.
Görüntülü Reklam Ağı Kampanya Optimize Edici. Bu araç, Görüntülü Reklam Ağı kampanyalarınızın hedefleme ve teklif verme işlevlerini, reklamcılık hedeflerinizi karşılarken dönüşümlerinizi artıracak şekilde otomatik olarak yönetir. Bize hedeflediğiniz edinme başına maliyeti (EBM), reklamlarınızı ve bütçenizi vermeniz yeterlidir. Gerisini Görüntülü Reklam Ağı Kampanya Optimize Edici üstlenir ve reklamlarınızı otomatik olarak hep doğru yerlerde gösterir. Kampanyanızın performansını izleyip, hedefleme ve teklif ayarlarınızı gerçek zamanlı olarak yapar. Araç, süreç içinde "öğrenip" işe yarayan müdahaleleri daha fazla, işe yaramayanları daha az yaptığından kampanyalarınız sürekli optimize edilmiş olur.
Görüntülü Reklam Ağı Kampanya Optimize Edici artık, Google Görüntülü Reklam Ağı'nda yayınlanan daha büyük kampanyalar için global düzeyde kullanıma sunulmuştur.
İçeriğe Dayalı Hedefleme Aracı. Görüntülü Reklam Ağı Kampanya Optimize Edici tüm ağır işleri sizin adınıza yapan otomatik bir çözümdür. İçeriğe Dayalı Hedefleme Aracı ise görüntülü reklam ağı kampanyalarınızı daha verimli bir şekilde inşa etmenize yardımcı olur. Bu araç, kampanyalarının hedefleme ve teklif verme işlevlerinin şeffaflığını ve kontrolünü korumak isteyen reklamverenler için idealdir. İçeriğe Dayalı Hedefleme Aracı, görüntülü reklam ağı kampanyalarınız için, reklamlarınızın hedefini içeriğe dayalı olarak belirlemek amacıyla kullanılan, teması net olarak belirlenmiş anahtar kelime listeleri oluşturur. Teması net olarak belirlenmiş anahtar kelime listeleri etkili bir içeriğe dayalı hedeflemenin temelini oluşturur. Bu aracı kullanarak, dakikalar içinde düzinelerce, hatta yüzlerce reklam grubu oluşturabilir, kampanyanız için isabetli hedefleme ve kontrol elde ederken, kampanyanızın performansını hızlı bir şekilde ölçeklendirebilirsiniz.
Örneğin, yoga gereçleri satıyorsanız, yoga minderleri, yoga kıyafetleri, yoga araçları gibi her bir ürün dizisi için ayrı reklam grupları oluşturursunuz. Her bir ürün kategorisini ("yoga minderleri" gibi) İçeriğe Dayalı Hedefleme Aracı'na girmek, "tasarım ürünü yoga minderleri", "kalın yoga minderleri", "desenli yoga minderleri" gibi daha da belirgin reklam grupları oluşturulmasıyla sonuçlanır. Bunlar, daha fazla trafik ve satış elde etmenize yardımcı olabilecek, ancak kampanyalarınızı manuel olarak oluştururken mutlaka oluşturmayı düşünmeyeceğiniz ek reklam gruplarıdır.
İçeriğe Dayalı Hedefleme Aracı'nı bu hafta aşamalı olarak kullanıma sunmaya başlıyoruz. Araç, önümüzdeki haftalar ve aylarda daha fazla reklamverenin kullanımına sunulacaktır.
Görüntülü reklam ağı kampanyalarınızı yönetmenin verimli yollarını veya daha sağlam ve otomatik bir çözüm arıyor olabilirsiniz. Her iki durumda da bu araçlar, Google Görüntülü Reklam Ağı'ndaki kampanyalarınızla en yüksek performansa kolayca ve verimli bir şekilde ulaşmanıza yardımcı olacaktır.
Berna Akın, Google AdWords Ekibi
Hiç yorum yok :
Yorum Gönder
İlginize teşekkürler!
Bu yazı ile ilgili olmayan ve uygun bulunmayan yorumları yayınlamama hakkını saklı tutuyoruz.
Burada okuduğunuz yorumlar okuyucularımıza aittir.