Müşteri Merkezim'i (MM) kullanıyorsanız, son birkaç haftadır MM arayüzünüze yeni özellikler eklediğimizi fark etmişsinizdir. Hesaplarda arama yapma işlevini, etiketleri ve basitleştirilmiş gösterge tablosu düğmelerini kullanıma sunduk.

Hesaplarda arama yapma

Bu özellikle MM'nize bağlı hesapların tümünde birden arama yapabilirsiniz. Arama yaptığınızda, elde ettiğiniz sonuçlar arama teriminizle eşleşen hesapları, kampanyaları, reklam gruplarını, anahtar kelimeleri ve yerleşimleri içerir. Kanada ile alakalı tüm anahtar kelimeleri bulmak istediğinizi varsayalım. Arama terimi olarak "kanada" girdiğinizde, bu terimle eşleşen sonuçları gösteririz. Buradan fazla bilgi edinebilirsiniz.


Etiketler

Etiketler, hesaplarınızı gruplar halinde düzenlemenize veya özel dikkat gerektiren müşterileri işaretlemenize yardımcı olur. Önemli müşterileri "Yüksek Öncelik" etiketiyle tanımlayabilir, etkin ve etkin olmayan hesapları işaretleyebilir veya aynı müşteriye ait hesapları belirleyebilirsiniz. Sonra da, gösterge tablonuza filtre uygulayarak belirli bir etiketi taşıyan tüm hesapları hızlı bir şekilde görüntüleyebilirsiniz. Buradan fazla bilgi edinebilirsiniz.

Basitleştirilmiş gösterge tablosu düğmeleri

Yeni MM arayüzüne özellikler ekledikçe, gösterge tablosundaki düğmelerin biraz kalabalıklaşmaya başladığını fark ettik. İşlevleri sadeleştirip müşteri hesaplarınızı hızlı bir şekilde yönetebilmenizi kolaylaştırmak amacıyla bazı değişiklikler yaptık.


Bu özellikler ve yeni arayüzle ilgili ne düşündüğünüzü bize iletmek için hesabınızdaki "Görüş Bildir" bağlantısını tıklayın.

Berna Akın, Google AdWords Ekibi tarafından yayınlanmıştır