AdWords Yardım Forumu’muzdaki “Günün Sorusu” Yarışmamız tamamlandı. Bu yarışmamızda sorulan soruları ve cevapları sizinle paylaşmak istiyoruz.

1. Google İçerik Ağı'nın yeni adı nedir?
-Google Görüntülü Reklam Ağı

2. Hangi anahtar kelime eşleme türü, reklamınızın belirli kelime öbeği veya tam eşlemelerle ilgili olarak görünmesini engelleyebilmenizi sağlar? Örnek: -[xxx yyy zzz]
-Katıştırmalı Eşleme

3. Animasyonlu resim reklamlarında, animasyonun uzunluğu maksimum ne kadar (saniye/dakika) olmalıdır?
-30 Saniye

4. IP Adresi Hariç Tutma Aracını kullanarak, hesabınızdaki her bir kampanya için, en fazla kaç IP adresini veya adres aralığını hariç tutabilirsiniz?
-20

5. Reklamlarınızın Görüntülü Reklam Ağı'nda, aynı kullanıcıya gösterilme sayısını sınırlandıran ayara ne ad verilir?
-Sıklık Sınırı

6. Kullanıcıların farenin imlecini reklamın üzerinde bir saniyeden daha uzun bir süre tuttuğu gösterimlerin yüzde cinsinden değerine ne ad verilir?
-Mouseover Oranı

6. Bir Google AdWords hesabı içinde en fazla kaç adet kampanya oluşturulabilir?
-25

7. Maksimum TBM teklifi en az ne kadar olmalıdır (Kuruş/TL)?
-0,01 TL

8. Metin reklamlarda Görünen URL en fazla kaç karakterden oluşabilir?
-35

9. Kullanıcı trafiğinin çok olduğu günlerde, Google bir gün içerisinde reklamlarınızın günlük bütçenizde belirtilenden yüzde kaç daha fazla tıklama almasına izin verebilir?
-%20

10. Rakiplerinizi izleyen ve reklamınızın sayfadaki konumu için mümkün olan en düşük ücreti ödemenizi sağlamak üzere gerçek tıklama başına maliyetinizi otomatik olarak düşüren özelliğe ne ad verilir?
-AdWords İndirimcisi

11. AdWords hesabınızdaki hangi sekme, tek bir merkezi noktadan tüm hesabınıza ilişkin anahtar kelime ve bütçe optimizasyon fikirleri sağlar?
-Fırsatlar Sekmesi

12. Web sitenizi daha önce ziyaret etmiş kişilere ulaşmanıza ve doğru kişilere doğru mesajı iletmenize olanak sağlayan ilgi alanına dayalı reklamcılık özelliğine ne nedir?
-Yeniden Pazarlama (Remarketing)

13. Bir AdWords hesabında en fazla kaç tane rapor saklanabilir?
-15

14. Bir kullanıcının Google Görüntülü Reklam Ağı'ndaki sitelerden birinde bir görüntülü reklamı gördüğü halde reklamı tıklamaması durumunda, bu tarihten sonraki 30 gün içinde gerçekleşen çevrimiçi dönüşümlerin sayısına ilişkin bir ölçüm sağlayan özelliğe ne ad verilir?
-Görüntüleme Dönüşümü İzleme

15. Google AdWords hesabınızdaki hangi araç, farklı bir anahtar kelime maksimum TBM teklifi kullanmış olsaydınız reklamlarınızdan almış olabileceğiniz olası sonuçları görmenizi sağlar?
-Teklif Simülasyon Aracı

16. Dönüşüm Optimize Edici’yi kullanmaya başlamak için kampanyanızın son 30 günde en az kaç tane dönüşüm elde etmiş olması gerekir?
-15

17. Hangi rapor reklamlarınızı kaç kişinin gördüğünü ve bu kişilerin reklamlarınızı belirli bir zaman zarfında kaç kez gördüğünü gösterir?
-Erişim ve Sıklık Raporu

18. Her bir kampanyada en fazla kaç tane yerleşim hariç tutulabilir?
-5000

19. Bir kampanyanın bütçesi gün içerisinde en faz kaç defa değiştirilebilir?
-10

20. Mevcut bir reklam grubuna eklemek üzere yeni anahtar kelimeler seçmenizin ardından, otomatik olarak anahtar kelimelerinizin her biri için tahmini bir anahtar kelime durumu, arama hacmi, ortalama tıklama başına maliyet ve tahmini reklam konumları sağlayan araç hangisidir?
-Trafik Tahmincisi

21. Sitenizin açılış sayfasının altında bulunan diğer içeriğe giden en fazla 10 ek bağlantı dahil etmenizi sağlayan, arama tabanlı reklamlara yönelik özelliğe ne ad verilir?
-Reklam Site Bağlantıları

Günün Soruları ile ilgili daha detaylı bilgiye AdWords Yardım Forumu’ndaki Haberler ve Duyurular kategorisinden ulaşabilirsiniz. Tüm katılımcılara teşekkür ederiz.

Esra Öğücü, Google AdWords Ekibi tarafından yayınlanmıştır.