Daha önceden yaptığımız duyuruların bir devamı olarak, mobil web sitesi içeriği ve uygulamalar için tıkla ve ara özelliğinin artık bütün işlevleriyle çalışır durumda olduğunu ve tüm AdWords reklamverenlerinin kullanımına sunulduğunu size bildirmek istiyoruz. Mobil arama ağı reklamlarındaki popüler tıkla ve ara işlevimizin kapsamını mobil içeriği ve uygulamaları da içine alacak şekilde genişletmek, reklamverenlerin mobil İnternet'teki erişimlerini artırmalarına yardımcı olmanın yanı sıra, mobil yayıncılar ve uygulama geliştiricilerine kazanç elde etmek ve işlerini büyütmek için daha da fazla yol sunmaktadır.

Tıkla ve ara sayesinde tüketiciler, en beğendikleri mobil uygulamaları kullanırken veya mobil cihazlarından İnternet'e göz atarken işletmeleri telefonla anında arayabilir. Reklamlar, tam işlevli İnternet tarayıcılarına sahip mobil cihazlarda, bir arama düğmesi içeren animasyonlu şerit reklamlar veya metin reklamlar olarak görüntülenir. Reklamverenlerin, bu yeni biçimi kullanmak için telefon uzantılarını etkinleştirmesi ve reklamlarını hem Google Görüntülü Reklam Ağı'nda hem de tam işlevli İnternet tarayıcılarına sahip mobil cihazlarda yayınlaması gerekir.



Mobil içerik ve uygulamalar için tıkla ve ara, reklamverenlerin mobil pazarlama hedeflerine ulaşmak üzere yararlanabilecekleri birçok reklam biçiminden biridir. Reklam biçimlerindeki bu çeşitlilik, reklamverenlere önemli seçenekler sunmanın yanı sıra mobil yayıncıların ve uygulama geliştiricilerinin mükemmel sonuçlar elde etmelerine de yardımcı olmaktadır.

Esra Öğücü, Google AdWords Ekibi tarafından yayınlanmıştır.