AdWords hesabınızı optimize ederken, büyük olasılıkla, ulaşmak istediğiniz en önemli hedefi düşünerek işe başlarsınız. Bazı reklamverenler trafiği artırmaya odaklanırken, bazıları için maliyetleri düşük tutmak veya yatırım getirisini izlemek daha önemlidir.

Şu anda Fırsatlar sekmesinde gördüğünüz anahtar kelime, teklif ve bütçe fikirleri, trafiği artırmak ve maliyetleri korumak hedefleri arasında bir denge sağlamanızı amaçlar. Ancak, bugünden başlayarak, genel optimizasyon amaçlarınızla uyumlu üç yaygın reklamveren hedefi arasından seçim yapabileceksiniz. Bu olanak önümüzdeki birkaç hafta içinde tüm dünyada devreye sokulacaktır. Bu üç yeni seçenek aşağıda açıklanmıştır:

  1. Maliyet ve Trafiği Dengeleme: Trafiği artırmaya veya maliyetleri azaltmaya yönelik çeşitli fikirleri inceleyin. Daha önce, Fırsatlar sekmeniz bu hedefe ulaşmaya yönelik fikirler gösteriyordu.
  2. Maliyeti Koruma veya Azaltma: Şu anki harcamanızı korumanıza veya azaltmanıza yardımcı olabilecek fikirleri belirleyin.
  3. Trafiği Artırma: Değişik maliyet düzeylerinde daha fazla trafik elde etmenize yardımcı olabilecek fikirleri belirleyin.

Hesabınız için bir hedef seçtikten sonra, Fırsatlar sekmesinde gördüğünüz fikirler, seçiminizle uyumlu olacak şekilde özelleştirilir. Fırsatlar sekmesi, siz değiştirmediğiniz sürece seçtiğiniz hedefi hatırlayacaktır ve seçiminizi istediğiniz zaman değiştirebilirsiniz.


Bu seçeneklerin hesabınızı optimize etmeye yönelik daha da iyi fikirler sağlayacağını umuyor ve gelecekte size daha fazla hedef türü sunmak için sabırsızlanıyoruz. Fırsatlar sekmesiyle ilgili daha fazla bilgi edinmek için AdWords Yardım Merkezi'ni ziyaret edebilirsiniz.

Esra Öğücü, Google AdWords Ekibi tarafından yayınlanmıştır.