Merhabalar,

Bugün AdWords Yardım Forumu’nda yepyeni bir yarışma başladı!

Sadece Temmuz ayı boyunca, AdWords Yardım Forumu'nda, hafta içi her gün yayınlacak olan ‘Günün Sorusu'na en çok ilk doğru yanıt veren katılımcılar, Google’dan sürpiz hediyeler kazanacaklar!

Yarışmamıza katılmak için, Yardım Forumumuza üye girişi yapmanız ve günlük olarak Haberler ve Duyurular bölümü altında yayınlanana günün sorularını yanıtlamanız yeterlidir. Yarışma sonunda, günün sorularına en çok ilk yanıt veren katılımcılar ile iletişime geçilerek ve hediyeleri adreslerine postalanacaktır.

Dikkat edilmesi gereken noktalar:

  • Günün Sorusu, sadece AdWords ile ilgili olacaktır.
  • Günün Sorusu, Yardım Forumu'nda Haberler ve Duyurular kategorisi altında günlük olarak yayınlanacaktır.
  • Günün Sorusu, gün içerisinde herhangi bir saatte forumda yayınlanabilir.
  • Günün Sorusuna ilk doğru yanıtı veren kişi, gün içerisinde forumda duyurulacaktır.

Ayrıca, AdWords hakkındaki bilgilerinizi Yardım Forumu’ndaki diğer sorularıda yanıtlayarak paylaşabilirsiniz.

Şimdiden herkese bol şanslar!

Esra Öğücü, Google AdWords Ekibi tarafından yayınlanmıştır.