“Hedef kitlelerine etkili ve verimli bir şekilde ulaşmak isteyen herkese Google AdWords‟ü tavsiye ediyoruz.” Şükrü Dinçer, Algida/Unilever.

Algida, Unilever ailesinden bir dondurma markası olarak, 1990 yılında Türkiye pazarına girdi. 1993 yılında, Algida Carte d'Or markası ile Türkiye pazarına girdiğinden bu yana, Türk tüketicisini, toplam 57 dondurma çeşidi ve yaklaşık 500 milyon porsiyon Carte d'Or ile buluşturdu. Tüm Türkiye'de 200.000 üzerinde satış noktasından sevenlerine ulaşan Carte d'Or, ürettiği "Dondurulmuş Tatlı" kategorisiyle Türkiye'nin yerel tatlılarını sevilen dondurmalarıyla bir araya getirerek, bu atılımıyla Unilever markaları arasında bir ilke imza attı. 2006 yılında, "Ekmek Kadayıflı" adlı ürünüyle dünyanın en önemli ve en prestijli gıda fuarlarından "Sial" çerçevesinde düzenlenen Sial d'Or (Altın Sial) Başarılı Yeni Ürünler Yarışması'nda "Ülke Ödülü" aldı.

İlk defa, 2008 Nisan ayında, Carte d'Or gerçekleştirdiği "Tadına Varılacak Duygular" kampanya lansmanında, Medya Ajansı Mindshare'in önerisi ile Adwords kullanmaya karar verdi. AdWords kullanmaya başlaması ile birlikte, web sitesi ziyaretçi sayısında ve üyeliklerde kayda değer bir artış yaşadı. Siteye gelen trafik %73 artarken, üyelikler %19 arttı. Aktif iletişim yaptığımız dönem içerisinde alınan trafiğin %49'u Google AdWords üzerinden gerçekleşti.

Hedef kitlelerine etkili ve verimli bir şekilde ulaşmak isteyen herkese Google AdWords'ü tavsiye eden Carte d'Or, AdWords kampanyalarından maksimum fayda ve geri dönüş elde etmek için bu konuda faaliyet gösteren ve "Arama Motoru Tabanlı Pazarlama" konusunda uzman ajanslarla çalışmanın en iyi sonucu vereceğinin altını çiziyor.

Carte dOr'un başarı öyküsünün tamanını okumak için Başarı Hikayeleri sayfamızı ziyaret edin.


Esra Öğücü, Google AdWords Ekibi tarafından yayınlanmıştır.