Geçen ay içinde de duyurduğumuz gibi, iPad'i tam işlevli İnternet tarayıcılarına sahip mobil cihazlar listemize ekledik. Bu sayede AdWords reklamlarınızı iPad'de kolayca yayınlayabileceksiniz.

Titiz iPad testimizi tamamladıktan sonra, iPad'i özel olarak hedefleyebileceğiniz mobil cihazlar listesine güvenle ekledik. AdWords reklamlarınızın iPad'de yayınlanması için, iPad'i hedeflemeniz gerekmektedir. Kampanya Ayarlarınızda "Cihazlar" bölümünü düzenlemeniz ve "Gelişmiş cihaz ve operatör seçenekleri" altında iPad'i seçmeniz yeterlidir. Cihaz hedefleme hakkında daha fazla bilgi için burayı tıklayın.

(Resmi büyütmek için tıklayın.)

Unutulmaması gereken birkaç nokta:
  • Cihaz ayarlarınızda yalnızca masaüstü ve dizüstü bilgisayarlar belirtilmişse, reklamlarınız iPad'de gösterilmez.
  • Zaten iPhone veya Android gibi belirli mobil cihazları hedefliyorsanız, reklamlarınız iPad'de gösterilmez. Cihaz hedefli kampanyanıza dahil etmek istiyorsanız, iPad'i de seçtiğinizden emin olun.

Ayrıca, iPhone/iPad veya Android uygulamalarınızı reklamlarınızda indirme URL'sine bağlantı

iPad ve başka yenilikçi cihazların piyasaya girmesini heyecanla karşılıyoruz. Bunun paralelinde AdWords'ü, hedef kitlenize ve müşterilerinize ulaşmak ve onlarla bağlantı kurmak konusunda size yardımcı olacak şekilde geliştirmeye devam edeceğiz!

vererek doğrudan tanıtabilirsiniz. Bu şekilde kullanıcılar uygulamanızı hemen reklamlarınızdan indirebilir. Kolaylık amacıyla, bu reklamlar mobil cihazlarda gösterildiğinde cihaz hedefleme işlemleri otomatik olarak gerçekleşecektir.Esra Öğücü, Google AdWords Ekibi tarafından yayınlanmıştır.