Bugün, Dönüşüm Optimize Edici'deki yeni bir özelliğin duyurusunu yapıyoruz: Bir dönüşüm karşılığında ödemeye hazır olduğunuz maksimum tutarı değil de, ödemeyi istediğiniz ortalama tutarı yansıtan bir teklif verme seçeneği.

Dönüşüm izleme verilerinizi inceleyen ve sonra da kampanya YG'nizi artırmak üzere her açık artırma için tekliflerinizi otomatik olarak ayarlayan bir araç olan Dönüşüm Optimize Edici'yi 2007 yılında kullanıma sunduk.
Geçtiğimiz birkaç yılda, Dönüşüm Optimize Edici'yi uyguladıktan sonra YG artışları elde eden birçok kullanıcımızdan aldığımız olumlu tepkiler bizi mutlu etti. Gerçekten de, aracı kullanan reklamverenler arasında yaptığımız analiz, reklamverenlerin ortalama olarak EBM'de %14'lük bir düşüş yaşarken, dönüşümlerde %21'lik bir artış elde ettiklerini göstermektedir.*

Dönüşüm Optimize Edici'deki en son güncellememiz geribildirimleriniz temel alınarak yapılmıştır. Birçoğunuz, aracın bugüne kadar sizden bir Maks. EBM teklifi belirlemenizi istemesine rağmen; çevrimiçi reklamcılık söz konusu olduğunda, hedef veya ortalama EBM açısından değerlendirme yapmaya daha alışkın olduğunuzu ilettiniz. Dönüşüm Optimize Edici'nin, hedef EBM teklifi seçeneğinin eklenmesiyle, YG'nizi artırmak için daha da kolay bir araç haline geleceğini umuyoruz.

Dönüşüm Optimize Edici kampanyalarınızda Maks. EBM teklifleri kullanmaktan memnunsanız, kampanyalarınızda herhangi bir değişiklik yapmanıza gerek olmayacaktır. Ancak, bundan sonrası için kampanyalarınızı Hedef EBM'ye göre yönetmek istiyorsanız, artık bu seçeneğe de sahipsiniz.

Hedef EBM teklifini etkinleştirmek için hesabınızdaki Ayarlar sekmesine gidin, "Dönüşümlere Odaklan"ı seçip "Gelişmiş Seçenekler"i tıklayın.Dönüşüm Optimize Edici'nin yalnızca, dönüşüm izlemeyi uygulamış ve son 30 günde en az 15 dönüşüm elde etmiş olan kampanyalar için kullanılabildiğini unutmayın.


(Resmi büyütmek için tıklayın.)

Esra Öğücü, Google AdWords Ekibi tarafından yayınlanmıştır.