Bu yaz dönemi AdWords reklamlarınızdan olası en yüksek başarıyı elde etmeniz için, internet üzerinden alışveriş yapan kullanıcıları hedefleyen ana ipuçlarımızı aşağıda sizin için sıraladık. Yaza özel AdWords optimizasyon ipuçları:


(Resmi büyütmek için tıklayın.)

1. Yaz dönemine özel reklam metni oluşturun

Hesabınızda bulunan reklamlarınızla birlikte dönecek şekilde yaz sezonuna özel bir reklam metni oluşturmayı deneyebilirsiniz. Web sitenizde sunduğunuz promosyon ve özel teklifleri reklam metninize eklemeyi unutmayın.

Örnek Reklam Metni 1:

Erken Rezervasyon Fırsatı

XX TL'den Başlayan Oteller 6 Taksit

ve İptal Garantisiyle. Hemen Bakın!

www.XYZtatil.com/Erken_Rezervasyon

Örnek Reklam Metni 2:

XX TL'den Tatil Fırsatı

Antalya, Alanya, Bodrum, Marmaris

Kaliteli ve Uygun Oteller Burada!

www.XYZtatil.com/Tatil.com

2. Doğru Açılış Sayfası Seçin

Kullanıcıyı reklam metninizde söz verdiğiniz promosyon veya ürüne yönlendirmeniz gerekmektedir.

3. Kullanıcıları Alakalı Anahtar Kelimelerle Hedefleyin

Potansiyel müşterilerinizi 'tatil', 'tatil köyleri', 'antalya otelleri', 'erken rezervasyon' gibi anahtar kelimeler ve otel isimleriyle hedefleyin. Ayrıca, yaz sezonu temalı anahtar kelimeler eklemeyi ihmal etmeyin, örneğin, 'uygun tatil' veya 'ucuz tatil' gibi.

4. Stratejik Negatif Anahtar Kelimeler Ekleyin

Negatif anahtar kelimeler alakasız gösterimleri eleyerek TO'nızı korumaya yardımcı olur. Satın almayı düşünmeyen kullanıcıları elemek için 'karşılaştır', 'şikayet', 'yorum' veya 'yorumlar' gibi negatif anahtar kelimeler eklemeyi düşünebilirsiniz. Yazın iş arayan kullanıcıları elemek için 'insan kaynakları' veya 'iş' gibi negatif anahtar kelimeler ekleyebilirsiniz

5. Günlük Bütçenizi Artırın

Yaz sezonunun başlamasıyla birlikte web sitenize olan tıklama sayısında artış gözlemleyebilirsiniz. Reklamınızın alabileceği tıklama sayısını karşılamak ve artan müşteri sayısını hedeflemek için günlük bütçenizi artırmanızı öneririz. Günlük bütçenizi düzenlemek için, aşağıdaki adımları izleyin.

6. Stratejik Teklif Verin:

Trafik ve tıklama sayısındaki artışla birlikte, anahtar kelimelerinizin performansını yakından izlemeyi ve tekliflerinizi ona göre ayarlamayı öneririz. Örneğin, anahtar kelimelerinizden birinin alt sıralarda dönüşüm getirmediğini görebilirsiniz. Bu durumda, reklamınızın daha yüksek konumlarda görüntülenmesi ve yüksek dönüşüm oranına sahip olması için bu anahtar kelimenin TBM teklifini artırmak isteyebilirsiniz. Aynı şekilde, fazla dönüşüm getirmeyen anahtar kelimelerin alakalılık düzeyi ve Kalite Puanını artırmak için bu anahtar kelimeyi optimize etmeyi düşünebilirsiniz. Ayrıca, TBM teklifinizi düzenlemek için, aşağıdaki adımları izleyin.

7. Tüm Ürün veya Hizmetlerinizi Tanıtmaya Özen Gösterin:

Web sitenizde olup da AdWords hesabınızda bulunmayan beldeler, oteller ve diğer hizmetler varsa onları da yeni kampanya ya da reklam grupları altına ekleyip reklamını yapmayı unutmayın.

Esra Öğücü, Google AdWords Ekibi tarafından yayınlanmıştır.