“Lider oldukları kulvarlarda iş yapan veya lider olma potansiyeline sahip olabildikleri kulvarlara adım atmak isteyen girişimcilere AdWords’ü kullanmalarını kesinlikle öneririm.” Hamit Kekeç, Bonnyfood.

Bonnyfood, faaliyetlerine 2009’un Mart ayında başladı. Daha önceleri sadece “Meyve Çiçekleri” satılan Türkiye pazarını; meyve, kurabiye, kek ve çikolata gibi malzemelerden üretilen “Lezzet Çiçekleri” adını verdikleri bir üst kategoriyle zenginleştiren Bonnyfood, alanında öncü ve lider bir şirket durumunda bulunuyor.

Google’ın online reklamcılık hizmetleriyle daha önceki işi çerçevesinde, bir internet portalına “doğru trafik” sağlama çalışmaları sırasında tanışan Hamit Kekeç, aramalarda üst sıralarda çıkmak, ürün satışlarını artırarak Bonnyfood markasını büyütmek, reklam dönüşümlerini ayrıntılı bir şekilde takip edebilmek ve Bonnyfood’un hedef kitlelerin algısında yer etmesini sağlamak amacıyla, satış faaliyetleri ve diğer mecralardaki reklam çalışmalarına paralel olarak yoğun bir şekilde Adwords reklamları vermeye başladı. Bonnyfood, AdWords sayesinde dönüşüm maliyetlerini kayda değer ölçüde azaltırken; marka bilinirliğine paralel olarak, satış hacmi ve websitesi ziyaretçi sayısında da devamlı bir artış gözlemledi.

Bonnyfood'un başarı öyküsünün tamanını okumak için Başarı Hikayeleri sayfamızı ziyaret edin.

Esra Öğücü, Google AdWords Ekibi tarafından yayınlanmıştır.